بازار خرید سرامیک طرح پارکت طوسی مات در تهران

سرامیک طرح پارکت طوسی مات، از جدیدترین نوع سرامیک است و به دلیل داشتن بافت، جذابیت و زیبایی خاصی به فضا می دهد. سرامیک طرح پارکت برای ساختمان های مسکونی و اداری مناسب است و به دلیل اینکه رنگ طوسی خنثی می باشد و می‌توان آن را به راحتی با دکوراسیون وسایل تزیینی منزل هماهنگ کرد. این محصول در سایزهای مختلف و در دو رنگ طوسی روشن و تیره در بازار موجود است، که اغلب به شکل مات و براق می باشد. بازار خرید این محصول در نمایندگی های تهران رونق خوبی پیدا کرده است.

بازار خرید سرامیک طرح پارکت طوسی مات در تهران

با بهترین نوع سرامیک طرح پارکت آشنا شوید

با بهترین نوع سرامیک طرح پارکت آشنا شوید

بهترین نوع سرامیک طرح پارکت، دارای دوام بالایی بوده و لعاب آن از عایق الکتریکی می باشد که این لعاب باعث شده تا سرامیک به یک کف پوش مناسب و ایمن تبدیل شود. این سرامیک مطابق اصول استاندارد تولید می‌ شود به گونه ای که در برابر نفوذ آب مقاوم بوده است، به همین دلیل علاوه بر اینکه در کف مورد استفاده قرار می‌ گیرد در دیوار های حمام و سرویس بهداشتی نیز کاربرد دارد. این سرامیک از کیفیت بالایی برخوردار است و به آسانی تمیز می شود. ماندگاری بالایی دارد و از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه می باشد.

این محصول در ساختمان های مسکونی اداری و تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد، و کم هزینه بودن و سهولت در استفاده و تنوع زیاد آن باعث شده تا افراد زیادی تمایل به خرید آن پیدا کنند. لعاب روی سرامیک، آن در برابر آب و لکه ها مقاوم می‌ کند و در برابر حرارت نیز تحمل زیادی دارد، این محصول برای محیط های مرطوب مناسب است و به دلیل عدم نفوذ آب قابلیت شستشوی راحتی دارد.

سرامیک طرح پارکت از سرامیک هایی است که در برابر رشد باکتری ها مقاوم است و در برابر مواد شیمیایی مقاومت بالایی دارد و هم چنین در برابر نور خورشید رنگ و جلوه خود را از دست نمی‌ دهد، این محصول نسبت به پارکت چوبی هزینه نگهداری کمتری دارد و به سرعت دچار شکنندگی نشده و از بین نمی‌ رود.

فروش ویژه سرامیک طرح پارکت طوسی مات درجه یک

فروش ویژه سرامیک طرح پارکت طوسی مات درجه یک

فروش ویژه سرامیک طرح پارکت طوسی مات درجه یک در این سایت انجام می‌ شود، و قیمت آن با توجه به هزینه ترخیص کاری و حجم و کیفیت آن متفاوت است. برای خرید این محصول می توانید با کارشناسان و مدیران فروش این سایت ارتباط برقرار کنید، آن ها آماده ارائه هرگونه مشاوره و خدمات رایگان به شما مشتریان عزیز می باشند. سفارش شما در اولین فرصت ثبت شده و بعد از ثبت شدن در اسرع وقت محصول خریداری شده به دست شما خواهد رسید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما