تولید انواع سرامیک سه بعدی متحرک با بهترین کیفیت

تولید انواع سرامیک سه بعدی متحرک در کارخانجات داخل کشورمان انجام می شود. محصولات این کارخانجات بسیار باکیفیت هستند و در طرح‌های متنوع به بازارهای فروش عرضه می‌شوند. سرامیک سه بعدی به صورت انبوه ساخته می‌شود، به همین دلیل عرضه محصولات به بازار های داخلی به صورت گسترده انجام می شود. امروزه بسیاری از مراکز محصولات مورد نظر خود را فقط برای صادرات تولید می کنند و در بسته بندی های بسیار متنوع به کشورهای متقاضی ارسال می کنند.

تولید انواع سرامیک سه بعدی متحرک با بهترین کیفیت

مراحل تولید انواع سرامیک سه بعدی

مراحل تولید انواع سرامیک سه بعدی

قصد داریم با مراحل تولید انواع سرامیک سه بعدی در کارخانجات بیشتر آشنا شویم. ابتدا باید تصویر سه بعدی توسط چاپگر uv بر روی لایه ای از شیشه کریستالی چاپ شود، در مرحله بعدی باید طرح چاپ شده بر روی شیشه کریستالی و سرامیک قرار بگیرد.

شایان ذکر است که، طرح چاپ شده باید با چند لایه نازک و شفاف از رزین اپوکسی و لاک الکل به صورت کامل پوشانده شود. در مرحله بعدی باید این لایه ها متناسب با اندازه سرامیک و شیشه به صورت کامل برش داده شوند، برای برش باید از گیره استفاده کرد. این سرامیک ها و شیشه های کریستالی باید در داخل دستگاه میکرو کریستالی سه بعدی قرار بگیرند.

سرامیک ها برای پخت در داخل کوره قرار می گیرند، استفاده از این روش پخت باعث می‌شود که سرامیک های تولید شده بسیار مقاوم و بادوام شوند، علاوه بر این تصویر و رنگ ظاهری آنها نیز بسیار درخشان و براق می باشد. اندازه و سایز سرامیک نیز باید مناسب شود، بنابراین می‌توان از ماشین سنگ زنی برای این کار استفاده کرد.

در مراکز تولیدی بیشتر مراحل توسط ماشین آلات و دستگاه‌های کاملا پیشرفته اتوماتیک انجام می شود، بنابراین سرامیک های سه بعدی تولید شده بسیار باکیفیت هستند. کارخانجات بسیار زیادی در استان تهران وجود دارند که محصولات صادراتی را عرضه می‌کنند.

بازار پخش سرامیک سه بعدی متحرک درجه یک

بازار پخش سرامیک سه بعدی متحرک درجه یک

بازار پخش سرامیک سه بعدی متحرک درجه یک، محصولات خود را به تمامی بازار های فروش داخلی و خارجی کشور به صورت یکنواخت و گسترده ارائه می کنند. امروزه مراکز عرضه، محصولات با کیفیت و ایرانی را به کشورهای خارجی، به صورت عمده ارائه می کنند، صادرات این محصول توسط مراکز پخش به صورت اینترنتی هم انجام می‌شود.

مشتریان می توانند با استفاده از سایت های اینترنتی، سرامیک های سه بعدی را به صورت کلی و با قیمت واقعی تهیه کنند. در مراکز و بازار پخش به هنگام عرضه فروشندگان کیفیت سرامیک های خود را تضمین می کنند، به همین دلیل تقاضا و فروش سرامیک سه بعدی صادراتی و درجه یک در بازارهای داخلی و بازار های خارجی نیز افزایش پیدا کرده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما