خرید ارزان سرامیک از معتبرترین فروشندگان

ایران یکی از بزرگ ترین کشور های تولید کننده سرامیک ارزان و کاشی الوند و همینطور صادرکننده کاشی و سرامیک با کیفیت بالا می باشد. کاشی و سرامیک ها در بنا مهمترین پوشش داخلی و خارجی می باشند و مانند یک لباس زیبا برای فضاهای مختلف عمل می‌کنند، یکی از بهترین و کاربردی ترین شیوه های خرید سرامیک، خرید از فروشگاه های اینترنتی کاشی و سرامیک درجه یک می باشد.

خرید ارزان سرامیک از معتبرترین فروشندگان

بهترین نوع بسته بندی سرامیک برای صادرات از راه های زمینی

بهترین نوع بسته بندی سرامیک برای صادرات از راه های زمینی

ایران یکی از بزرگ ترین کشور های تولید کننده سرامیک ارزان و همینطور صادرکننده کاشی و سرامیک با کیفیت بالا می باشد.

بسته بندی برای صادرات، کاشی و سرامیک از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد، بسته بندی خوب نشان دهنده کیفیت و دقت کاری بالای تولیدکننده است.بسته بندی سرامیک برای کارخانه تولید کننده می تواند نشان از کیفیت محصول و دقت کاری آن کارخانه باشد و باعث اعتماد بیشتر خریدار شود.به همین خاطر بسته بندی سرامیک ها با نظارت دقیق واحد کنترل کیفی و با استاندارد های بالا تحت بررسی قبل از فروش قرار میگرد و بعد تولید می شود.

هر کارتن و بسته بندی جدا برای هر نوع از انواع سرامیک ها، شامل مشخصات خاصی است.

که ابعاد، تعداد، جنس سرامیک در هر بسته بندی، نوع و درجه بندی سرامیک(مرغوبیت)، نام کشور سازنده، نوع مصرفی سرامیک، سطح لعاب، درجه pel، اندازه کاری مدولار و دیگر موارد این چنین، می تواند مواردی باشد که بر روی بسته بندی ها برای صادرات ذکر می شوند. توجه داشته باشید که هرچه مشخصات بر اساس استانداردهای ارائه شده برروی محصول، کامل تر باشند نشان از نظارت دقیق تر واحد کنترل کیفی کارخانه مربوطه می باشد.

پالت چیست ؟

یکی از انواع بسته بندی سرامیک(و کاشی) است، که جزو بهترین هم نامیده میشود. پالت ها با مقاومت بالا و مسطح می باشند، معمولا از جنس چوب، پلاستیک و همینطور فلز هستند. که حمل و نقل سرامیک هارا آسان می کند. پالت ها، بسته به ابعاد سرامیک ها در اندازه و وزن های مختلف ساخته عرضه می شوند.

بهترین نوع بسته بندی برای صادرات سرامیک با توجه به تعداد و وزن آن ها مشخص می شود.

توصیه هایی برای خرید سرامیک با کیفیت

توصیه هایی برای خرید سرامیک با کیفیت

از آنجا که کاشی و سرامیک ها در بنا مهمترین پوشش داخلی و خارجی می باشند و مانند یک لباس زیبا برای فضاهای مختلف عمل می‌کنند، هنگام انتخاب و خرید باید بسیار دقت کنید.

نکاتی که باید هنگام خرید سرامیک(یا کاشی)با کیفیت به آنها دقت کنید؛

(توجه به جنس سرامیک)

طی زمان انتخاب سرامیک حتما به جنس آنها توجه کنید و حتما قبل از خرید درباره این موضوع اطلاعات جمع آوری کنید. امروزه سرامیک ها در انواع مختلف و در بازارها‌ وجود دارند که هر کدام با توجه به ساخت مناسب نصب در فضایی خاصی می‌باشند. برای مثال کاشی و سرامیک مصرفی در پله و راه پله با سرامیک پذیرایی یا پارکینگ فرق میکند.

اگر زمان خرید عجله دارید و یا زمان مناسبی برای تحقیق راجب سرامیک مصرفی پیدا نمی کنید حتما هنگام انتخاب با فروشنده صحبت کنید و فضایی که برای آن کاشی یا سرامیک تهیه می کنید را بگویید.

(ابعاد و اندازه سرامیک مصرفی)

سومین نکته مهم هنگام خرید کاشی و سرامیک انتخاب صحیح مدل کاشی و سرامیک و همینطور اندازه و ابعاد مصرفی می باشد. امروزه سرامیک ها در انواع و اندازه های مختلف تولید می شوند، شما هنگام خرید بایستی با توجه به فضای مورد نظر انتخاب و خریداری کنید.

(لعاب کاشی، سرامیک ها)

از دیگر نکات بسیار مهم هنگام خرید لعاب کاشی و سرامیک می باشد، لعاب آن ها در انواع مختلف برای خرید وجود دارد که نوع براق آن ها بیشتر برای دیوار مناسب بوده و استفاده می شود. بسیاری از مردم از سرامیک براق برای کف ساختمان‌ها استفاده می‌کنند و به این نکته توجه نمی کنند که، لعاب براق باعث کم شدن اصطکاک اجسام روی سرامیک می‌ شود. به همین خاطر لیز شده و باعث افتادن یا لیز خوردن و دیگر پیامد های ناگوار میشود.

از سرامیک‌ های بدون لعاب در پارکینگ ها، کف حیاط و… استفاده می شود.

(رنگ و طرح سرامیک ها)

همانطور که گفتیم؛ کاشی و سرامیک همانند لباس برای فضای شماست به همین خاطر اولین و مهم ترین چیزی که در این لباس لازم است زیبایی طرح و رنگ آن می باشد که به سلیقه شماست. پیشنهاد می شود، طرحی انتخاب کرده و به کار گیرید که با علایق شما هم خوانی داشته باشد و به فضایی که قرار است در آن نصب شود نیز هم خوانی داشته باشد. بعنوان مثال در سرویس بهداشتی از رنگ‌های تیره و دلگیر استفاده نکنید. استفاده از این رنگ‌ها باعث پوشش آلودگی ها و همینطور کوچکتر شدن فضا میشود. از رنگ های تیره تر برای سقف و کف فضاها استفاده کنید.

و درآخر حتی الامکان از کاشی ها با ابعاد مشترک استفاده کنید تا باعث نظم در فضا شود.

بررسی هزینه های انبارداری سرامیک در ایران

بررسی هزینه های انبارداری سرامیک در ایران انبارها در کشورها و بخصوص ایران اهمیت فراوانی دارند، به خاطر اینکه درصد بسیار زیادی از دارائی(مانند محصولات) سازمان ها و کارخانه جات در انبار آنها نگهداری می شود، همچنین اداره این انبارها بسیار سخت و هزینه بر می باشد، به این خاطر سازمان ها و کارخانجات در جستجوی راهی هستند تا بهترین عمل بهینه را که تضمین کننده و نگهدارنده محصولات و دیگر کالاهاست را با حداقل هزینه در نظر گیرند.

انبارداری سرامیک و همینطور کاشی ها بسیار هزینه بر بوده و در بیشتر مواقع چیزی حدود 55 درصد بهای تمام شده کالا پس از تولید را در بر دارد.

در انبار سرامیک ها انواع مختلف آنها در بسته بندی های مخصوص نگهداری می شوند.

بازار پخش سرامیک درجه یک به قیمت ارزان

بازار پخش سرامیک درجه یک به قیمت ارزان بیشتر مواقع خریداران در جستجوی کاشی استخری ارزان و با کیفیت برای خرید هستند، راه های بسیاری برای خرید سرامیک با قیمت مناسب وجود دارد. خرید و تهیه سرامیک به صورت عمده یکی از بهترین و به صرفه ترین راه ها می باشد، که در هزینه تاثیر بسزایی دارد.

هنگام خرید عمده بایستی توجه داشته باشید که، سرامیک ها از لحاظ کیفیت درجه بندی می شوند:

(درجه اول)

این نوع بسیار مرغوب و با کیفیت بوده و نسبت به دیگر سرامیک ها قیمت بالاتری دارد.

(درجه دوم)

درجه دو بیشتر در بازار موجود بوده و مورد استفاده قرار می گیرد.

(درجه سوم)

درجه سوم کیفیت و مرغوبیت ندارند و آخرین درجه سرامیک ها می باشند.

یکی از بهترین و کاربردی ترین شیوه های خرید سرامیک، خرید از فروشگاه های اینترنتی کاشی و سرامیک درجه یک می باشد. که امروزه فروش سرامیک ها در تعداد زیادی از فروشگاه های آنلاین انجام می شود.

خرید اینترنتی سرامیک از مزایای زیادی برخوردار است، همانند:

تنوع کالاها(رنگ، ابعاد و…)

حمل و نقل آسان

هدر نرفتن زمان و …

توجه داشته باشید که حتما از فروشگاهای معتبر با قیمت های مناسب سرامیک خریداری کنید.

برای خرید سرامیک به قیمت درب کارخانه، رجوع به نمایندگی های مختلف شرکت تولیدکننده سرامیک و همینطور واردکننده آن یکی دیگر از این راه ها می باشد. آن ها سرامیک را به قیمت خود کارخانه بفروش میرسانند.

در آخر توجه داشته باشید که قیمت فروش نهایی سرامیک ها به مسائلی نظیر: کیفیت آنها، برند سرامیک، ابعاد(برای مثال۸۰در۸۰ یا۴۰در۴۰)، طرح و رنگ و دیگر موارد اینگونه ربط دارد.

2

  1. سلام وقت بخیر
    من خیلی دنبال یه سایت بودم که کیفیت و قیمت مناسب و تنوع طرح داشته باشه و این سایت همه اون چیزی که من می‌خوام رو داره
    و تصمیم دارم برای دفعه دوم عمده خرید بکنم

  2. سلام می تونیم حضوری خدمت برسم و محصولات رو مشاهده کنم؟ اگه امکانش هست محل فروشگاه رو بهم اعلام کنید. ممنون

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما