شرکت تولید سرامیک توری استخری در کشور

از سرامیک توری استخری و کاشی استخری همان طور که از نام آن نیز مشخص است، در مکان هایی که رطوبت زیادی وجود دارد مثل استخر و حتی حمام استفاده می شود.

استخر محیطی اسیدی و قلیایی است و به همین دلیل در ساخت آن باید از کاشی های مناسب استفاده کرد. در ادامه این متن از ساختمانچی با ما همراه باشید تا با کاشی استخری و نکات مهم در انتخاب آن آشنا شوید.

کاشی و سرامیک استخری چیست؟

این نوع از کاشی ها به دلیل لعابی که دارند نسبت به نمونه های دیگر آن بسیار محبوب تر هستند، چرا که فرآیند عمل آوری این محصول در کوره ها و تحت فشار و دمای بالا صورت می گیرد و به همین دلیل علاوه بر مقاومت بالایی که دارد، در برابر آفتاب و تغییرات دما نمی شکند و لغزنده هم نیست. مورد مهمی که کاشی سرامیک استخری را از دیگر کاشی ها متمایز می کند، درصد جذب آن است. اگر چند قطره آب روی این محصول بریزید، متوجه می شوید که آب از روی آن سر خورده و جذب نمی شود.

یکی دیگر از ویژگی های مهم این کالا مقاومت آن در برابر یخ زدگی است که این ویژگی، کاشی را برای مکان هایی که انقباض و انسباط زیاد است مناسب می کند. انواع و ابعاد کاشی سرامیک استخری این کاشی ها معمولا در شکل های مربعی و شش ضلعی در ابعاد 2.5*2.5 طراحی و بر روی توری های 30*30 نصب می شوند.

این محصول را می توان به راحتی از روی توری جدا کرده و مورد استفاده قرار داد. این کالا در رنگ های متفاوتی از جمله سفید، زرد، نارنجی، قرمز، سرمه ای و … نیز تولید می شوند که رنگ سرمه ای آن از محبوبیت و هم چنین قیمت بیشتری برخوردار است.

شرکت تولید سرامیک توری استخری در کشور

بررسی خصوصیات انواع سرامیک باکیفیت

بررسی خصوصیات انواع سرامیک باکیفیت

امروزه کاشی و سرامیک های دکوراتیو براق کف استخر محبوبیت زیادی پیدا کرده و بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. طرح های سه بعدی و مینیاتور نیز بسیار ساده و جذاب هستند که نمونه هایی از آن را در پایان مقاله خواهیم دید. اما این کاشی ها سایز و ابعاد دیگری هم دارند.

برای مثال معمولا در استخرهای مستطیلی از کاشی های بزرگ استفاده می شود در صورتی که در استخرهایی که گرد طراحی شده اند و دورریز زیاد دارند، از نمونه های کوچک تر آن استفاده می شود.

علاوه بر این بعضی از نمونه های این محصول در ابعاد خاصی تولید می شوند مثلا کاشی و سرامیک های مینیاتوری در ابعاد 20*20 تولید می شوند که بنابر سلیقه و بودجه کاربر می توان از هر یک از آن ها استفاده کرد.

توصیه هایی برای انتخاب به صرفه ترین سرامیک

اهمیت استفاده از کاشی استخری مقرون به صرفه در نصب این کاشی ها از چسب های مخصوص استفاده می شود، به همین دلیل با تعبیه این کاشی به وسیله چسب مخصوص چه در استخر و چه در مکان های دیگر در زمان و قیمت صرفه جویی می شود.

قابل استفاده در انواع طراحی ها از آن جایی که این کاشی ها در طرح ها، ابعاد و رنگ های مختلفی ساخته و تولید می شوند، می توان از آن ها در کارهای هنری و غیرهنری متنوعی استفاده کرد.

برای مثال از این کاشی های طرح دار و گلدار طلایی می توان در طراحی دیوار نگاره ها و تصویرسازی های هنری استفاده کرد. بزرگ تر نشان دادن محیط همان طور که گفته شد در هنگام نصب کاشی ها از چسب های مخصوص کاشی استفاده می شود، این چسب ها ضخامت زیادی نداشته و محیط را کوچک نشان نمی دهند. بخوانید! روش های تخریب ساختمان های فرسوده در صورتی که در هنگام نصب ایزوگام یا دوغاب از چسب هایی با ضخامت زیاد استفاده می شود.

علاوه بر این، این محصول از لعاب پوشیده شده و براق است که این براقی به بزرگ تر نشان داده شدن فضا کمک می کند. لک نشدن درصد جذب آب کاشی های استخری صفر است، به این معنی که این محصول ضدآب بوده و بر روی کاشی ها هیچ گونه لکی ایجاد نمی کند. این خاصیت بر دوام و طول عمر کاشی می افزاید و ظاهر آن را حفظ می کند.

کاربرد کاشی استخری همان طور که گفته شد، از کاشی های استخری می توان در محیط های دیگری هم استفاده کرد. برای مثال در دکوراسیون داخلی و در فضاهایی مثل کف، دیوار آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام می توان از این کاشی ها استفاده کرد.

بررسی میزان ارز آوری با صادرات سرامیک

بررسی میزان ارز آوری با صادرات سرامیک

چرا رویه کاشی ها صیقلی و براق است؟ یکی از مهم ترین دلایل صیقلی و براق بودن کاشی ها علاوه بر جنبه زیبایی که دارند، متصل کردن بافت زیرین کاشی به رویه و افزایش مقاومت آن است.

علاوه بر این، این رویه صیقلی و براق نور را بازتاب کرده و محیط اطراف شما را زیباتر و بزرگ تر نشان خواهد داد. چسب مورد استفاده در کاشی سرامیک چیست؟ چسب مخصوص کاشی استخری، چسبی از پلیمرهای تقویت شده بر پایه سیمان است که قدرت چسبندگی بالایی دارد.

از این محصول می توان برای آب بندی کاشی کاری های استخری، سونا و جکوزی و سرویس های بهداشتی استفاده کرد. از این چسب ها می توان به عنوان ملات آب بندی نیز استفاده کرد تا آب در فضای استخر نگه داشته شود و طول عمر و دوام مصالح و متریال استفاده شده در کف و دیگر قسمت هایی که در پایین قرار گرفته اند، افزایش یابد. کاشی استخری ساده نکات مهم در انتخاب و نصب کاشی سرامیک عمق و ابعاد استخر با فشار هیدرولیکی آن رابطه مستقیم دارد، بنابراین باید کاشی را انتخاب کرد که علاوه بر زیبایی مقاومت بالایی در برابر فشار هیدرولیکی داشته باشد.

قبل از نصب کاشی و سرامیک، دیوار ها و کف را به خوبی و با فشار بالا بشویید تا مواد شیمیایی، آلودگی و گرد و غبار شسته و کاشی ها پیوند بهتری با دیواره های استخر برقرار کنند.

کاشی ها علاوه بر این که باید در برابر ضربه و فشار مقاوم باشند، باید در برابر مواد شیمیایی مثل کلر و … هم مقاوم باشند و تغییر رنگ ندهند.

محتصری درباره فرایند صادرات انواع سرامیک

بهتر است از کاشی هایی که طرح های متنوعی دارند، در قسمت های کم عمق و از کاشی هایی که طرح و تنوع کمتری دارند در عمق های بالاتر استفاده شود، چرا که هرچه عمق یک استخر بیشتر باشد، سرامیک ها و کاشی ها کمتر به چشم می آیند. علاوه بر این، بهتر است از رنگ های روشن در استخر های کوچک استفاده کنید تا استخر را بزرگ تر نشان دهد.

جذب آب کاشی سرامیک را حتما قبل از نصب چک کنید. کاشی را وزن کرده و درون آب بیاندازید، بعد از چند ساعت آن را از آب درآورده و دوباره وزن کنید. اختلاف وزن نباید زیاد باشد. از چسب کاشی سرامیک پلیمری و یا آب گریز استفاده کنید تا ضخامت دیواره از حد استاندارد و مناسب خارج نشود و فضا را کوچک نشان ندهد. این چسب ها ضایعات خاصی نداشته و ساختاری بهداشتی و استاندارد دارند.

از کاشی های معمولی در ساخت استخر استفاده نکنید، چرا که این کاشی ها زمان کمی دوام آورده و پس از مدتی به تعویض احتیاج پیدا می کنند. در هنگام نصب بهتر است از چکش و قلم درز استفاده کنید. کاشی ها ابعاد مختلفی دارند که می توان در ساخت فضای داخلی استخر از آن استفاده کرد.

اما در لبه ها و ستون های آن، باید از کاشی های ریز استفاده کرد. محل مورد نظر باید دوغاب ریزی شده و سپس دوغاب های باقی مانده را باید جدا کرد. در انتها باید به این مورد توجه داشت که شاید ابتدا انتخاب کاشی های ارزان بهتر به نظر بیاید، اما بعد از گذشت زمان دوباره مجبور به صرف هزینه اضافی برای تعمیر و یا جایگزینی کاشی ها می شوید.

عرضه سرامیک توری استخری با بهترین کیفیت

عرضه سرامیک توری استخری با بهترین کیفیت  برندهای کاشی و سرامیک از معروف ترین برندهای کاشی می توان به کاشی سرامیک البرز، تبریز، مرجان، تکسرام، کاشیران و پرسپولیس اشاره کرد. سرامیک البرز کار خود را از سال 1352 آغاز کرده و محصولات سرامیکی و موزائیکی بسیاری را تولید و به بازار عرضه می کند.

کاشی سرامیک تبریز، مرجان، کاشیران و تکسرام نیز حدود 30 سال در این حوزه فعالیت داشته و انواع سرامیک از جمله سرامیک های ضد اسید، برگامو، فلینت و هم چنین انواع موزائیک را برای کف، دیوار و … تولید می کند. کاشی استخر سرمه ای کلام آخر کاشی و سرامیکی که در استخرها مورد استفاده قرار می گیرد، با کاشی سرامیک های معمولی متفاوت هستند.

این کاشی ها در برابر رطوبت، تغییرات دما، فشار و … مقاوم هستند و دوام بهتر و طولانی تری نسبت به نمونه های معمولی آن دارند. در هنگام نصب این محصول از چسب های خاصی استفاده می شود که مقاومت آن را افزایش می دهد. در انتها تعدادی از زیباترین و جذاب ترین طرح های کاشی و سرامیک های استخر را خواهیم دید. امیدواریم که از این عکس ها لذت برده و از آن ها جهت ایده گرفتن استفاده کنید.

توزیع سرامیک توری استخری توسط بهترین فروشنده

تفاوت کاشی استخری با نمونه معمولی آن چیست؟ کاشی های استخری در برابر آفتاب، رطوبت، فشار، ضربه و تغییرات دما مقاوم هستند و آب را به هیچ وجه جذب نمی کنند. نمونه های معمولی آن در صورتی که در استخر مورد استفاده قرار بگیرند طول عمر مفید کمتری خواهند داشت.

چگونه می توان کاشی سرامیک های استخر را تمیز کرد؟ یکی از نگرانی های که در مورد این محصول وجود دارد، تمیز کردن رسوبات کلسیم است، شما می توانید از یک برس نرم و محلول سرکه یا فشار قوی آب برای تمیز کردن فضای استخر استفاده کنید.

برندهای معتبر کاشی و سرامیک استخری کدامند؟

در ایران برند های متعددی در این زمینه وجود دارد که از سرشناس ترین آن ها می توان به تبریز، البرز، کاشی مرجان، تکسرام، کاشیران، پرسپولیس و … اشاره کرد.

فروشگاه سرامیک توری استخری در استان مازندران

فروشگاه سرامیک توری استخری در استان مازندران سرامیک استخری درجه یک سرامیک استخری درجه یک لز مرغوب ترین نوع مواد اولیه ، با بکارگیری دستگاه های پیشرفته تولید می گردد. این محصول در برابر جذب رطوبت مقاوم بوده و رنگ و لعاب آن بر اثر مواد شیمایی از بین نمی رود و ثابت می باشد.

همچنین سرامیک های استخری را می توان از با استحکام ترین نوع سرامیک دانست که در برابر فشار از استحکام و پایداری بالایی برخودار می باشد. از همین رو بسیاری از استخر داران و معماران برای طراحی این محیط از انواع سرامیک استخری بهره گرفته و این محیط جذاب را بوسیله جدیدیترین نوع ان تزیین می نمایند. سرامیک استخری درجه یک کاشی استخری ساده کاشی هاس استخری در نوع ساده و میکس می گردد که هرکدام دارای خصوصیات منحصر بفرد می باشد. سرامیک های استخری ساده تک رنگ بوده و از قیمت ارزان تری نسبت به نوع میکس برخودار می باشد. جالب است بدانید استفاده از سرامیک های استخر ساده بصورت ترکیب با دیگر سرامیک نیز می توان محیط شیک و مدرنی را در استخر ایجاد نماید.

همچنین کاشی استخری در برابر گرما و سرما مقاوم بوده و می توان در محیط های گرم و مرطوب مانند سونای بخار از آن بهره گرفت. سرامیک استخری درجه یک سرامیک سونا و جکوزی محیط استخر از مکان های مفرح و پرطرفدار به شمار می رود که علاقه مندان بسیاری در نقاط مختلف دنیا دارد.

این مکان علاوه بر مکانی تفریحی ، محیطی برای درمان انواع درد های عضلانی و … می باشد. لذا این محیط باید به گونه ای طراحی گردد که حس آرامش، امنیت، جذابیت را به افراد القا نماید. در همین راستا سرامیک سونا و جکوزی با بهترین و مدرن ترین دستگاه ها طراحی شده، که فضای به سهولت می تواند فضای دلنشین را خلق نماید.

همچنین این محصول از استحکام لازم در برابر گرما و بخار برخوردار می باشد و استخر داران با اطمینان خاطر می توانند در فضای های گرم سونا و جکوزی از آن بهره گیرند. سرامیک استخری درجه یک صادرات سرامیک استخری کیفیت بالای سرامیک استخری ایرانی سبب شده تا این محصول ارزشمند به کشوره های مختلف مانند گرجستان، ترکیه، عراق و …. صادر گردد و به رقابت با محصولات مشابه خارجی بپردازد.

در همین راستا امروزه جهت ارائه بهتر خدمات بسیاری از شرکت های پخش از سایت های اینترنتی به این منظور بهره گرفته و توانسته اند جدیدترین مدل های سرامیک استخری را با بهترین کیفیت بصورت عمده و با قیمت مناسب از کارخانه خریداری نمایند.

مشخصات کاشی استخری صادراتی درجه یک: اولین، مهمترین و شاخص ترین ویژگی این دسته از کاشیها، عدم جذب آب به درون آنها می باشد. این گزینه، کاشی استخری را از نمونه های معمولی متمایز خواهد کرد. شما می توانید با انجام آزمایشی ساده به چشم خود این موضوع را مشاهده کنید.

یک کاشی معمولی و یک کاشی استخری را بردارید و مقداری آب در پشت هر کدام از آنها بریزید. خواهید دید که کاشی استخری آب را جذب نخواهد کرد. این کاشی به بهترین شکل ممکن روی دیواره ها و کف استخر محکم شده و به راحتی نمی توان آن را جدا کرد. این محصول در دمای بسیار پایین هم مقاومت خوبی را به نمایش گذاشته و دچار یخ زدگی نخواهد شد.

کاشی استخری، در طرحهای متفاوتی مانند طرحهای ساده و یا برجسته در بازار وجود دارند که انتخاب آن براساس سلیقه صورت می پذیرد. تنوع اندازه در آنها دیده می شود. ابعاد به کار رفته در طراحی کاشی معمولاً بزرگ است. از بهترین متریال ها در ساخت آن استفاده شده و بسیار استاندارد می باشد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما