صادرات کاشی سنتی هفت رنگ به اقصی نقاط جهان

کاشی سنتی هفت رنگ یکی از زیباترین کاشی‌هایی است که توسط چندین برند معتبر با بهترین کیفیت تولید و به بازار فروش ارائه می‌شود. این نوع کاشی در بازارهای داخلی و خارجی با استقبال زیادی مواجه شده است. صادرات کاشی سنتی هفت رنگ و کاشی اصفهان به چندین کشور اروپایی و آسیایی صورت گرفته و در قبال آن ارز خارجی قابل توجهی وارد کشورمان می‌شود. صادرکنندگان این نوع کاشی، با خرید ارزان قیمت کاشی سنتی و فروش آن در بازارهای خارجی، تجارت پرسودی را برای خود رقم خواهند زد.

صادرات کاشی سنتی هفت رنگ به اقصی نقاط جهان

تاثیر نوع بسته بندی کاشی بر قیمت آن

تاثیر نوع بسته بندی کاشی بر قیمت آن

کاشی به عنوان یکی از پرکاربردترین مصالح ساختمانی، کارایی متفاوتی داشته و از آن به عنوان دیوارپوش فضای آشپزخانه، کفپوش یا دیواره‌های سرویس بهداشتی استفاده می‌شود. توجه طراحان و مهندسان ساخت و سازهای جدید به این محصول پر کاربرد، موجب رونق بازار فروش انواع کاشی شده است. کاشی تولید شده باید به بهترین نحو به خریداران ارائه شود.‌

تولیدکنندگان کاشی برای حفظ کیفیت این محصول و توجه بیشتر خریداران، کاشی را در بسته‌بندی‌های مختلفی به بازار فروش ارائه می‌دهند. در تجارت نوین سعی شده است با بسته‌بندی شیک و فانتزی مشتریان را جذب خرید محصول خود کنند. البته هزینه بسته‌بندی کاشی نیز بر هزینه تولید افزوده خواهد شد. در نهایت این هزینه را مصرف‌کنندگان باید متقبل شوند.

روی کارتن بسته‌بندی کاشی میبد معمولا مشخصات و ویژگی‌های این محصول درج می‌شود. این امر به خریداران کاشی کمک خواهد کرد که محصول ایده‌آل را راحت‌تر پیدا کنند. درصد جذب آب، میزان لغزندگی، مقاومت در برابر سرما و یخ‌زدگی همچنین میزان سایش کاشی مواردی هستند که با علائم خاص روی بسته‌بندی کاشی درج شده و نشانگر مشخصات این محصول است.

بررسی تنوع سرامیک های موجود در بازار

بررسی تنوع سرامیک های موجود در بازار

سرامیک‌ها علاوه بر ظاهر و نمای زیبا و شیک، دارای ویژگی‌های منحصر به فرد و خاصی هستند. بر همین اساس بازار فروش پررونقی را به خود اختصاص داده‌اند. میزان نفوذ‌پذیری آب در سرامیک‌ بسیار پائین است. این محصول در مقابل شرایط دمایی مختلف مقاومت بالایی دارد.

سرما و گرما کیفیت سرامیک را کاهش نمی‌دهد. سرامیک در مقابل مواد شیمیایی و شوینده‌ها نیز کیفیت خود را حفظ می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به مقاومت آن در مقابل سایش، ضربه و فشار اشاره کرد. این ویژگی‌ها سرامیک را به محصولی پرکاربرد تبدیل کرده است.

از سرامیک می‌توان به عنوان کفپوش یا دیوارپوش در فضای داخلی سازه استفاده نموده و جلوه چشمگیری در آن فضا ایجاد نمود. نوع دیگر سرامیک برای نمای بیرونی ساختمان طراحی شده است. سرامیک در طرح‌ها و مدل‌های متنوع با رنگ‌بندی‌های متفاوت تولید می‌شود.

از نظر سایز و اندازه نیز این محصول در ابعاد متفاوت به بازار فروش عرضه می‌گردد. از نمونه‌های مختلف این محصول می‌توان به سرامیک طرح سنگ، سرامیک طرح پارکت، سرامیک‌های ساده یا نقش‌دار اشاره کرد. سرامیک‌سه بعدی نیز طرحی بسیار زیبا و جذاب است که طرفداران زیادی دارد.

سرامیک پرسلان را می‌توان نسل جدید سرامیک‌های تولید شده نامید که تمام معایب سایر سرامیک‌ها را پوشش می‌دهد. در یک تقسیم بندی کلی می توان سرامیک را به دو نوع لعاب دار یا بدون لعاب، مات یا براق، درجه بندی کرد. سرامیک ها از لحاظ کیفیت نیز دسته‌بندی می‌شوند. سرامیک‌هایی که کاملا بدون عیب و نقص می‌باشند، جزء نمونه‌های درجه یک بوده و قیمت گران‌تری دارد.

دلایل افزایش قیمت کاشی در سال های اخیر

دلایل افزایش قیمت کاشی در سال های اخیر همانطور که اشاره شد، تقاضا برای خرید کاشی روزبروز در حال افزایش است. در صورتی که تولیدکننده نتواند جوابگوی نیاز بازار باشد، تعادل بین عرضه و تقاضا بهم خورده و این امر موجب افزایش قیمت کاشی خواهد شد. برخی تولیدکنندگان کاشی، مواد اولیه مورد نیاز برای تهیه این محصول را از خارج وارد می‌کنند.

افزایش چشمگیر قیمت دلار موجب شده است، مواد اولیه با قیمت گران‌تری به دست تولیدکنندگان برسد. طبیعی است که افزایش هزینه تولید، موجب افزایش قیمت کاشی خواهد شد. از سوی دیگر تحریم‌های اقتصادی نیز موانع و مشکلات متعددی را بوجود آورده است.

برخی تولیدکنندگان قادر نیستند مواد اولیه وارداتی را تهیه کنند. این امر موجب تعطیلی بسیاری از کارگاه‌ها و واحدهای تولیدی کاشی شده است. از سویی کار با دستگاه‌ها و تجهیزات فرسوده نیز دشوار بوده و بر میزان تولید کاشی تاثیر گذاشته است. واردات دستگاه‌های پیشرفته و مدرن با وجود تحریم‌ها امکان‌پذیر نمی‌باشد.

همه این عوامل دست بدست یکدیگر داده و موجب شده‌ است در سال‌های اخیر شاهد روند رشد چشمگیر قیمت کاشی در بازار فروش باشیم. البته عوامل متعدد دیگری نیز در افزایش قیمت کاشی تاثیرگذار بوده است. ورود واسطه‌ها به بازار خرید و فروش کاشی، موجب اختلال در بازار این محصول شده و شاهد هستیم که انواع کاشی با قیمتی چند برابر قیمت واقعی در معرض فروش قرار می‌گیرد.

سفارش کاشی سنتی هفت رنگ از معتبرترین فروشندگان

سفارش کاشی سنتی هفت رنگ از معتبرترین فروشندگان انواع کاشی سنتی هفت رنگ را می‌توان از طریق بازارهای مختلفی خریداری نمود. اگر شما هم‌ جزء خریداران عمده کاشی سنتی هستید و به دنبال خرید بهترین و باکیفیت‌ترین کاشی با قیمت مناسب و ارزان می‌باشید، بهتر است به سراغ مراکزی بروید که این نوع کاشی را به صورت مستقیم و بدون واسطه ارائه می‌دهند.

این مراکز را می‌توانید در شهر یا استان خود پیدا نموده و کاشی هفت رنگ را به قیمت تولیدی کارخانه خریداری نمائید. در واقع تولیدکنندگان کاشی سنتی به منظور تسهیل در امر خرید و فروش این محصول، کاهش فیمت نهایی کاشی سنتی و کوتاه نمودن دست واسطه‌ها از بازار خرید و فروش این نوع کاشی، عمده فروشی، پخش و توزیع این محصول را در اختیار نمایندگی فروش خود در شهرهای مختلف قرار داده‌اند، تا مشتریان بیشتری را جذب نموده و با فروش بالاتر به سود مطلوب و ایده‌آل برسند.

برخی فروشگاه‌های اینترنتی معتبر نیز شرایط خرید آنلاین کاشی سنتی را برای خریداران عمده و جزء فراهم نموده‌اند. جدیدترین طرح‌های کاشی دیوار و کاشی بین کابینتی شش ضلعی را می‌توان از طریق این فروشگاه‌ها سفارش داد. با کمی جستجو در اینترنت می‌توان فروشگاه‌های ارائه دهنده کاشی سنتی را پیدا کرده و با مراجعه به سایت فروش آن‌ها، سفارش خرید خود را ثبت نمود. در سایت فروش فروشگاه‌های اینترنتی از طرح‌ها و مدل‌های متنوع کاشی سنتی دیدن کرده و پس از مطلع شده از قیمت هر نمونه، کاشی مد نظر را انتخاب و خریداری نمائید.

این فروشگاه‌ها دارای کارشناسانی هستند که به شما در انتخاب و خرید آنلاین این محصول کمک می‌کنند. در خرید اینترنتی کاشی هفت‌ رنگ، هزینه‌های حمل و نقل و سایر هزینه‌های جانبی برای خریداران عمده به حداقل خواهد رسید و خریدی مطمئن، آسان و مقرون به صرفه را تجربه خواهند کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما