عرضه بی واسطه کاشی طرح دار درجه یک در قم

کاشی طرح دار و رنگی کاشی های متنوعی با طرح و رنگ های مختلفی وجود دارد که استفاده از این نوع کاشی ها در دکوراسیون منزل، دیوارها، آشپزخانه و مکان های مختلف منزل می تواند جلوه و زیبایی خاصی به آن محل بخشد. کاشی طرحدار و کاشی اصفهان در قم محبوبیت زیادی دارد و تولیدکنندگان، بی واسطه و به صورت عمده و با کیفیت عالی و قیمت ارزان به مصرف کننده عرضه می کند.

عرضه بی واسطه کاشی طرح دار درجه یک در قم

ویژگی های انواع کاشی درجه یک

ویژگی های انواع کاشی درجه یک

درجۀ کیفی در سرامیک و کاشی به ترتیب اعداد مشخص می‌شود، به این‌صورت که هرچه رقم آن کمتر باشد، سرامیک موردنظر باکیفیت‌تر است. با این حساب برای خرید سرامیک کف اعلا باید سراغ درجه‌ یک یا نهایتاً دو بروید، چراکه فقط این دسته از سرامیک ها می‌توانند فشار بیشتری را تحمل کنند.کاشی و سرامیک از نظر کیفیت مواد اولیه و مرغوبیت تولید و مراحل پخت و همچنین نداشتن عیب و نقص در ظاهر، رنگ بندی و بسته بندی به درجات مختلف تقسیم می‌شود که این درجات توسط کارخانجات تولید کننده کاشی و سرامیک روی بسته بندی آن درج می‌شود.

کاشی و سرامیک که قطعات مختلف سرامیکی هستند مانند تمام سرامیک‌ها به علت پخته شدن در دمای تعیین شده ای به حال شیشه ای تبدیل می‌شوند که حالت آب گریزی دارند یعنی آب را جذب نمی کنند و در برابر فشارهای مکانیکی و ساییدگی توان مقاومتی بالایی دارند. این قطعات توانایی تحمل تغییرات دمایی را به دلیل شرایط پختی که پشت سر گذاشته اند دارند.

مهمترین فاکتور تفکیک در انواع کاشی و سرامیک کاربرد آن در سطوح است. کاشی‌ها بر اساس محل مصرف به دو نوع کاشی کف و کاشی دیوار تقسیم می‌شوند. کاشی درجه 1 کاشی و سرامیکی هستند که که هیچ یک از عیب‌ها را با کیفیت سطح کاشی و سرامیک را نداشته باشند. البته ترک بدنه، ترک لعاب و لب پریدگی و گوشه پریدگی به شرطی که از فاصله یک متری قابل روییت نباشد در این عیوب قرار نمی گیرد.

بهترین راه در نحوه تشخیص درجه سرامیک ظاهر سرامیک ها است. سرامیک های سالمی که کاملا بدون عیب و ایراد بوده و هیچ نوع نقصی در سطح صاف و صیقلی و لعابدار آن ها وجود ندارد و کناره هایشان نیز کاملا بی عیب است، در گروه سرامیک های درجه یک قرار می گیرند.از ویژگی های کاشی درجه یک از جمله: کیفیت سفال استفاده شده در تولید کاشی،میزان مقاومت و استحکام،درجه سختی،درجه سائیدگی،میزان جذب آب،درجه لیزی، می توان نام برد.

مختصری در مورد کیفیت انواع کاشی موجود در بازار

کاشی و سرامیک جزو مهم ترین عناصر در طراحی دکوراسیون داخلی می باشد. کاشی و سرامیک به منظور پوشاندن کف و دیوارها مورد استفاده قرار می گیرد و در میان مشتریان از محبوبیت بالایی برخوردار است.کشور ما غنی از معادن مختلفی از خاک و فلزات می باشد، از این رو صنایع مختلفی در زمینه ی تولید کاشی ، سرامیک ، آجر و مصالح ساختمانی فعالیت می کنند. کاشی ها و سرامیک ها با مارک های مختلفی در بازار موجود می باشند.

کاشی ها و سرامیک ها با برندهای مختلفی در بازار موجود می باشند. هر کدام از این برندها درجات کیفی متفاوتی دارند. کاشی و سرامیک درجه پایین در مقایسه با کاشی و سرامیک درجه بالا قیمت کمتری دارد. بهترین مارک کاشی و سرامیک از درجه ی کیفی بالایی برخوردار است.

کاشی نوعی محصول سفالین است که در بخش‌های مختلف ساختمان، مانند حمام، توالت و آشپزخانه کاربرد دارد. جالب است بدانید که واژه کاشی از نام شهر کاشان اقتباس شده که از اوایل دوران اسلامی به‌عنوان مرکز صنعت سفال سازی ایران مطرح بوده است. کاشی دارای انواع و گونه‌های متفاوتی است که استفاده یا عدم استفاده از لعاب، می‌تواند مهم‌ترین عامل تمایز در بین انواع کاشی به شمار آید.

کاشی‌های لعابی ازجمله کاشی‌ هایی با قابلیت پخت هستند که معمولاً با یک سطح شیشه‌ای که رنگ و طرح کاشی را به آن اضافه کرده‌اند براق و تمیز شده است. پرسلان محصولی است که بعد از پخت به رنگ سفید و متراکم در می‌آید و از مواد موجود در طبیعت که در شرایط خاص تحت فشار بالا شکل می‌گیرند. از طرفی کاشی‌های پرسلان در دمای بسیار بالا پخته می‌شود و همین موضوع باعث می‌شود که این نوع کاشی مقاومت، سختی و استحکام بالاتری نسبت به سایر کاشی داشته باشد.

استانداردهای تولید کاشی های صادراتی

استانداردهای تولید کاشی های صادراتی

برای خریدن کاشی های سرامیکی علاوه‌ بر طرح و رنگ باید به چیزهای دیگری نیز توجه کرد. هر کاشی که تولید و فروخته می شود یک کارکرد مشخص دارد و این کارکرد مشخص به طور واضح و روشن روی برچسبی بر روی جعبه آن نوشته شده است.

تنها نکته ای در این میان وجود دارد انتخاب درجه 1 برای مصرف کف و انتخاب درجه 2 یا 3 برای دیواری است تا به این صورت در هزینه ی خود صرف جویی کنید. در واقع درجه یک بهترین کیفیت است، درجه دو شبیه درجه یک است اما قیمت آن کمی کم‌تر است. درجه یک و درجه دو مناسب کف هستند. کاشی درجه سه استحکام کافی برای این‌که روی آن راه برویم را ندارد و بیش‌تر در دیوار استفاده می شود.

قابلیت یک کاشی براق را در برابر سائیدگی و دوام آن به‌عنوان یک کاشی کف را درجه‌بندی می کند. فقط کاشی های براق دارای درجه aa هستند کاشی های دارای درجه IV بهترین گزینه برای مکان هایی که دارای رفت و آمد بالایی هستند – مانند مراکز تجاری یا مسکونی شلوغ – می باشند که بیشترین مقاومت را دارند. بنابراین اگر مشغول انتخاب کاشی برای فضای مسکونی هستند و ضد سایش نیز هستند.

تولید و عرضه کاشی ایرانی و خارجی رونق زیادی گرفته است. تولید کننده های زیادی در این زمینه فعالیت می کنند؛ که اگر بخواهیم به بهترین تولید کننده انواع کاشی و سرامیک در کشور اشاره کنیم؛ سرامیک سه بعدی می تواند بهترین و مدرن ترین باشد‌.تولید کننده با تولید محصول با کیفیت علاوه بر تامین نیاز داخلی آن را برای صادرات آماده می کند و با این روش خود را در بازار رقابتی قرار می دهد؛ و با ارز آوری به اقتصاد کشور کمک می کند.

تولید کننده با تولید محصول با کیفیت در حجم بالا علاوه بر تامین نیاز داخلی، با بسته بندی جذاب محصول را برای صادرات آماده می کند. این راه درآمد ارزی زیادی برای کشور دارد. ایران با توجه به مواد اولیه عالی که برای تولید کاشی و سرامیک دارد و برخورداری از تکنولوژی های روز دنیا برای تولید آن، امروزه ایران جزو کشور های صادراتی کاشی و سرامیک به شمار می رود که علاوه بر کیفیت، قیمت مناسب از جمله عوامل فروش کاشی ایرانی به کشور های مختلف می باشد.

و از مهم ترین نکته درباره چگونگی صادرات کاشی میبد که وجود دارد در ایران تعداد زیادی کارخانه هستند که می توانند سرامیک های صادراتی را تهیه کنند، اما تمامی این کارخانه ها نمی توانند محصول با کیفیت را تحویل مشتری بدهند.معمولا کارخانجات در قیمت گذاری محصولات صادراتی همانند محصولات داخلی عمل نمی کنند و بجای ارائه قیمتهای متنوع، از یک یا دو قیمت ثابت برای همه محصولات استفاده می کنند.

بهترین شرکت های تولیدکننده کاشی در کشور

کاشی و سرامیک به عنوان مهمترین پوشش دهنده داخلی و خارجی بنا شناخته می‌شود که نقش مهمی در مقاوم سازی سطوح به خصوص کف بنا دارند. تولید این متریال الزامی در صنعت ساختمان نیازمند منابع معدنی غنی است که خوشبختانه کشور عزیزمان ایران یکی از غنی ترین منابع معدنی جهان برای تولید انواع متریال ساختمانی است.

شرکت های برتر تولید کننده در ایران سابقه تولید بالایی دارند و از نظر تولید، محصولات با کیفیتی را که تنوع بالایی در طرح، رنگ، سایز و … دارند به بازار عرضه می کنند. این شرکت ها از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا با رعایت کردن انواع استانداردها استفاده می کنند از این رو توانایی صادرات محصولات خود را به کشورهای دیگر دارند. برترین تولید کنندگان کاشی و سرامیک اقدام به ساخت محصولاتی کرده اند که مقاومت بالایی در برابر سایش و دیگر عوامل دارند در نتیجه مناسب انواع محیط ها از جمله معابر پر رفت و آمد هستند.

شرکت های بسیار دیگری نیز وجود دارند که متخصص تولید انواع کاشی و سرامیک هستند که همگی محصولات با کیفیتی را تولید می کنند و شهرت بسیاری در ایران و کشورهای دیگر دارند.بهترین برند کاشی و سرامیک در ایران از تولید کنندگان مختلفی تشکیل شده اند. این برندها بهترین محصولات خود را روانه بازار فروش می کنند که هدف آنها کسب رضایت مشتری می باشد.کاشی ایرانی از بهترین برندهای موجود در کشور تولید می شود که توسط شرکت عرضه کاشی در سراسر کشور عرضه می شود.

مرجع تولید کاشی طرح دار ارزان قیمت در کشور

مرجع تولید کاشی طرح دار ارزان قیمت در کشور قیمت کاشی سرامیک طرح دار بسیار متنوعی دارد که از جدیدترین طرح های کاشی می توان به طرح سنگ اشاره کرد که به صورت سنگ ریزه های ریز یا درشت یا به صورت طرح سنگهای لایه لایه و بسیار طبیعی به نظر می رسند . پخش کنندگان کاشی و سرامیک امروزه در ابعاد های بسیار متنوعی تولید می شود که با توجه به نیاز خود می توانید آنها را از مراکز فروشگاهی حضوری یا اینترنتی خریداری نمایید در هنگام خرید کاشی سرویس بهداشتی یا هر مکان دیگری باید در نظر داشته باشید که طرح های ساده تری را انتخاب کنید.

یکی از مهمترین عواملی که باعث افزایش کیفیت کاشی می‌شود نوع خاک به کار برده شده در فرایند قالب زنی می باشد همان طور که می دانید انواع کاشی های موجود در بازار به دو دسته تقسیم می شوند که شامل کاشی های پشت سفید و همچنین کاشی های پشت قرمز می‌باشد.

ایرانی مهد تولید انواع کاشی و سرامیک در خاورمیانه است تلاش نموده تا در این منطقه رتبه خود را حفظ کند بر همین اساس تلاش می کند تا علاوه بر کیفیت در صنعت طراحی کاشی ساختمانی به خود کفایی برسد. از آنجایی که تمامی کالاهای ساختمانی از صفر تا صد در کشور عزیزمان تولید می شود.

فروشندگان کاشی که می‌ خواهند در فروشگاه کاشی خود بهترین و با کیفیت ‌ترین کاشی‌ ها را به دست مصرف ‌کنندگان خود برسانند و فروش و سود خود را به حداکثری کنند؛ ‌ چرا که کاشی‌ های ضد آب تولید شده در کارخانه های ایران مجز بهترین نمونه کاشی هاست و از نظر رتبه ‌بندی کاشی درجه یک حساب می‌ شوند.کارخانه های متعدد تولیدی انواع کاشی و سرامیک در جهان با استفاده از ماشین آلات جدید و تکنولوژی های به روز مبادرت به تولید بهترین نمونه های کاشی و سرامیک می کنند. البته در کشور ایران تولید کنندگان کاشی و سرامیک در نقاط مختلفی فعالیت دارند.

فروشندگان انواع کاشی طرح دار با بهترین کیفیت

کاشی ها جزو یکی از مصالح زینتی ساختمانی هستند که برای پوشش کف و دیواره فضا های مختلف ساختمان مورد استفاده قرار می ‌گیرند. این پوشش های سرامیکی در انواع مختلفی طراحی و تولید می شوند که نمونه های طرح دار این کاشی ها در بازار فروش بیشتری را تجربه می کنند.

کاشی های طرح چوب نیز یکی دیگر از انواع این محصولات سرامیکی می باشند. غالباً این کاشی ها در آشپزخانه ها به کار می روند و فضای گرم و صمیمی را در آشپزخانه نمایان می‌ کنند. در واقع طرح چوب به کار رفته در ساختار این کاشی ها به قدری طبیعی است که افراد با نگاه کردن به این چنین کاشی ها وجود پوشش واقعی چوبی را در فضا احساس می ‌کنند.از جمله معیار هایی که هنگام خرید کاشی در نظر گرفته می شود، قیمت این محصولات است. قیمت انواع کاشی به عوامل متعددی بستگی دارد. در درجه اول نوع طرح کاشی طرح دار، به طور مستقیم با قیمت آن رابطه مستقیمی دارد.

انواع سرامیک و کاشی در بازار اگر توسط مراکز و واحدی های تولیدی عرضه گردد؛ بدون شک ارزان ترین قیمت ها را خواهد داشت و همچنین باید گفت کاشی هایی که در در گروه درجه یک قرار دارند، دارای بالاترین قیمت ها هستند و به مراتب قیمت ها در گروه های درجات پایین تر، کاهش می یابد.انواع کاشی و سرامیک در کیفیت های مختلف، دارای لیست قیمت متفاوتی هستند. البته ابعاد سرامیک، نوع کاشی و سرامیک، نوع مواد اولیه به کار رفته در تولید آن و… همگی از عواملی هستند که در قیمت تمام شده انواع کاشی و سرامیک در بازار تهران و استان های مختلف کشور؛ تاثیر می گذارد‌.

توزیع کاشی طرح دار در فروشگاه های شهر

توزیع کاشی طرح دار در فروشگاه های شهر عرضه انواع کاشی طرح دار به بازار نیز توسط شرکت های مختلفی صورت می گیرد. عرضه مستقیم این محصول به قیمت تولیدی کارخانه خواهد بود.خریداران عمده می توانند با مراجعه به مراکز معتبر فروش کاشی طرح دار، خریدی مطمئن و مقرون به صرفه داشته باشند.تولیدکنندگان کاشی طرح دار برای توزیع و پخش تولیدات خود به بازارهای سراسر کشور، مراکز متعددی را در نظر گرفته اند.برندهای تولید این محصول در داخل کشور بسیار محبوب هستند و از تازه ترین طرح و مدل های روز دنیا برای تولید کاشی و سرامیک استفاده می کنند. مشتریان می‌توانند برای این که کاشی و سرامیک و انواع مدل ها و رنگ های آن را با قیمت مناسب خریداری کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما