قیمت استثنایی سرامیک براق کف درجه یک در مشهد

سرامیک امروزه علاوه بر دارا بودن ویژگی و کیفیت های متفاوت، از طرح و رنگبندی گوناگونی نیز برخوردار می باشد. طرح های مانند براق و مات جدا از رنگبندی می توانند باعث تغییر دکوراسیون محل مورد نصب گردند. سرامیک براق کف و کاشی سمنان یکی از پرکاربردترین نوع سرامیک می باشد که عموما در دکوراسیون کاری بسیار پرمصرف بوده و از تقاضای بالایی نیز برخوردار است. نوع براق این محصول جدا از زیبایی ظاهری که دارد، از مزایایی مانند شستشوی راحت و لکه بری آسان نیز برخوردار است که این امر مورد توجه خریداران قرار گرفته است. قیمت استثنایی سرامیک براق کف درجه یک در بازار مشهد صرفا دارای نوسان بوده که باعث می شود خریداران در هنگام تهیه، بررسی بیشتری راجع به قیمت روز داشته‌ باشند.

قیمت استثنایی سرامیک براق کف درجه یک در مشهد

ویژگی های انواع سرامیک درجه یک

 ویژگی های انواع سرامیک درجه یک

سرامیک های درجه یک عموما یک سری ویژگی دارند که افراد در زمان تهیه باید وجود آنها را در سرامیک منتخب جستجو کرده و سپس اقدام به خرید نمایند. این ویژگی ها صرفا متناسب با انواع مختلف، متفاوت است به گونه ای که ویژگی های سرامیک کف با نوع دیواری متفاوت بوده که اطلاع از خصوصیات هریک لازمه خرید می باشد.

  • سرامیک های کف باید دارای ضخامت بیشتری باشند. ضخامت بیشتر استقامت محصول را برای تحمل وزن افراد و اجسام متحرک و ثابت افزایش می دهد.
  • در نوع کف باید تخلخل محصول کاهش یابد. عموما تراکم مواد اولیه حداقل در روی سرامیک کف باید بیشتر از انواع دیگر باشد چرا که کف بیشتر از دیوار مورد شستشو با آب قرار می گیرد بنابراين عدم نفوذ آب به لایه های زیرین کف بسیار مهم و ضروری است که باید مورد توجه خریداران قرار بگیرد.
  • سرامیک های کف عموما در نوع براق و مات، باید ضد خش باشند. نوع ضدخش این محصول می تواند جابه جایی اجسام را توسط فرد با راحتی خیال بالایی ممکن سازد و هیچگونه خط خوردگی روی سرامیک مشاهده نگردیده و منجر به نازیبایی محصول نشود. بنابراین نوع کف این محصول باید ضد سایش نیز باشد.
  • سرامیک های دیواری طبعا دارای ضخامت نازکتری هستند اما توجه به لایه پشتی سرامیک برای اطلاع از میزان چسبندگی به دیوار لازم و ضروری است. بهترین نوع سرامیک دیوار باید دارای شیارهایی باشد که این امر اتصال بهتر ملات با دیوار زمینه را افزايش داده و سبب چسبندگی بهتر آن می گردد.
  • سرامیک های دیواری در ابعاد مختلف تولید می شوند تا عموما برای نصب در انواع مکان های کوچک و بزرگ امکان پذیر باشند. برند تولیدی منتخب باید محصول موردنظر را در ابعاد گوناگون به بازار ارائه دهد.

معرفی انواع سرامیک تولید شده در ایران

سرامیک هایی که جدیدا در بازار عرضه شده اند صرفا از نظر طرح و کیفیت بهتر از سرامیک های دو دهه اخیر هستند. تولیدکنندگانی که در تولید طرح های جدید این محصول فعالیت دارند بیشتر تولیدکنندگان قدیمی بوده اند که با ارتقای کیفیت تجهیزات و علم خود در این حوزه، توانسته اند با پیشرفت روز افزون فعالیت خود را ادامه دهند.

برای معرفی انواع سرامیک جهت اطلاع خریداران و انتخاب معقولانه تر، در ادامه به صورت مختصر کاربرد هر یک از انواع این محصول را نیز ذکر خواهیم کرد که مطالعه آن خالی از لطف نمی باشد.

  • سرامیک کف: این محصول برای پوشش کف مکان های مختلف داخلی و بیرونی مورد استفاده قرار می گیرد. طبعا نوع سرامیک کف فضای داخلی با بیرونی تفاوت بالایی را دارا است. سرامیک کف داخلی دارای نوع براق و ضد خش بوده که عموما از ظرافت طرح بیشتری برخوردار است اما نوع بیرونی استحکام بیشتری داشته و صرفا برای پوشش کف حیاط و پارکینگ مناسب می باشد.
  • سرامیک دیوار: این محصول در ابعاد و ضخامت گوناگونی تولید و عرضه شده است. صرفا با ملات یا چسب به دیوار مکان هایی از جمله پارکینگ، لابی ساختمان، راهرو و مکان هایی که نیاز به پوشش سرامیکی دارند چسبانده می شود. این محصول در طرح های ساده تا شیک و برجسته عرضه می شود که هر یک مختص مکان خاصی می باشد.
  • سرامیک بین کابینتی: این محصول صرفا برای پوشش دیوار مابین کابینت بالایی و پایینی در آشپزخانه مورد استفاده می باشد. زیبایی و طراحی شیک و جذاب این محصول بیشتر از کیفیت برای خریداران مهم می باشد بنابراین تولیدکنندگان برای جذب بالای مخاطب، نوع آینه ای و ابزاری این محصول را به صورت برجسته‌ یا صاف عرضه می کنند که در تنوع طرح بیشتر از انواع دیگر سرامیک بوده است.
  • سرامیک سرویس بهداشتی: این محصول عموما برای کف و دیوار توالت و حمام به کار می رود. نوع کف این محصول طبعا با نوع دیواری از نظر طرح و خصوصیات متفاوت می باشد بدین دلیل در هنگام خرید بهتر است برای انتخاب سرامیک کف و دیواره سرویس بهداشتی با فروشنده معتبر این محصول مشورتی را نیز داشت.
  • سرامیک های تزئینی: این محصول عموما برای تزئین برای پوشش انواع دیوار یا ستون مورد استفاده می باشد. برای پوشش انواع ستون های منزل یا رستوران، پوشش پشت تلویزیون، پوشش انواع دیوار قسمت پذیرایی منزل که عموما در سالهای اخیر ترند شده است، محصول موردنظر کاربرد عالی را دارا است. سرامیک های آینه ای جزو جدیدترین طرح نوع تزئینی این محصول بوده که برای ایجاد دکوراسیون مدرن خانگی یا تجاری بسیار کاربردی است.

بررسی کیفی سرامیک های رنگی موجود در کشور

بررسی کیفی سرامیک های رنگی موجود در کشور

سرامیک های رنگی طبیعتا بعد از نوع مشکی و سفید این محصول در بازار فروش مورد تقاضا قرار می گیرند. از دیرباز طرفداری از سرامیک های سفید و مشکی همواره ادامه داشته و برای پوشش کف و دیوار مکان های خانگی و تجاری مورد استفاده قرار می گرفت اما در دهه اخیر تولیدکنندگان برای ایجاد تنوع در طرح درصدد تولید سرامیک با رنگبندی های مختلف هستند. از این رو افرادی که در حوزه دکوراسیون فعال می باشند از این امر به نحو احسن استفاده‌ کرده و از محصول رنگی مزبور برای طراحی های مختلف خود استفاده کرده اند.

در بررسی کیفی سرامیک های رنگی موجود در بازار، تثبیت رنگ محصول برای خريداران جزو دغدغه های ابتدایی می باشد. پرس و جو درباره تثبیت رنگ انواع سرامیک کف و دیوار از فروشنده، جزو سؤالات متداولی است که آنان ملزوم به پاسخ هستند. از این رو تولیدکنندگان برای حفظ مشتریان خود و همچنین افزایش آنان در طول سالهای آینده، می کوشند محصولی درجه یک و عالی را با رنگ ثابت و باکیفیت ارائه دهند تا کیفیت محصول مورد قبول فروشندگان و خریداران قرار بگیرد. سرامیک های رنگی باکیفیت طبعا در شستشو با هرگونه مواد شوينده قوی کدر و بی رنگ نشده و همواره رنگ و طرح اولیه خود را حفظ می کند. در این مطلب منظور از رنگ فقط رنگ تک و یکدست نمی باشد طرح هایی از سرامیک در بازار فروش وجود دارند که عموما با داشتن زمینه مشکی و سفید دارای طرح و خطوط رنگی بوده که زیبایی خاصی را به محصول القا می نمایند.

در مراحل تولید، در آخرین مراحل عمل رنگ آمیزی با دستگاه‌ های مخصوص انجام می پذیرد و برای تثبیت آن، مرحله کوره بسته به نوع طرح به دفعات‌ مختلف صورت می گیرد. عموما در انتخاب سرامیک برای کف یا دیوار، امروزه طرح های حاشیه ای از طرفداران ویژه ای برخوردار است. بدین صورت که حاشیه های محل مورد نصب با سرامیک های طرحدار و قسمت وسط آن با سرامیک ساده تک رنگ پوشیده می شود.

صفر تا صد صادرات سرامیک های استاندارد

سرامیک های تولیدی در سالهای اخیر، علاوه بر ارائه به بازار داخلی، برای صادرات به کشورهای مختلف نیز درنظر گرفته می شود. این امر سبب نوسانی بودن قیمت محصول در بازار داخلی نیز شده است. بدین گونه که در صورت کمبود تولید برای بازار داخلی، میزان تولید محصولات صادراتی کاهش نیافته و این امر صرفا باعث کمبود سرامیک در بازار و افزایش قیمت می گردد.

تولیدکنندگانی که علاقه مند هستند محصولات خود را به کشورهای مختلف صادر نمایند در ابتدا باید از تمامی اقداماتی که در این امر صورت می گیرد آگاهی یافته و سپس امر تولید را آغاز نمایند. صادرات در سالهای اخیر به علت افزایش نرخ دلار و سخت گیری بابت ورود و خروج کالاهای مختلف از کشور، با مشکلات بسیاری اعم از تاخیر در روند صادرات، روبرو شده است که عموما اطلاع از چگونگی صادرات این محصول باید به صورت دقیق تر توسط صادرکننده یا تولیدکننده مورد بررسی قرار بگیرد.

به طور اختصار در این مطلب درباره امر صادرات سرامیک های استاندارد توضیحاتی داده خواهد شد که می تواند پیش زمینه ای برای کسب اطلاعات در این حوزه باشد. تولیدکنندگان عموما برای تولید سرامیک های صادراتی باید از مواد اولیه تا تجهیزات و نیروی کار انسانی درجه یک و حرفه ای را تهیه نماید تا خروجی کار با بهترین کیفیت صورت بگیرد. مواد اولیه درجه یک این محصول با استفاده از تجهیزات دیجیتالی و پيشرفته، مرغوبیت بهتری را منجر شده و از سویی دیگر سرعت تولید این روند را افزايش می دهد. نحوه بسته بندی محصولات صادراتی نیز به میزان تولید آن اهمیت دارد. بسته بندی ایمن و بدون ضربه جهت تحویل سالم محصول توسط کشورهای واردکننده بالطبع می تواند منجر به جلب رضایت خريداران و میزان سفارش بیشتر در آینده گردد.

پخش سرامیک براق کف با بهترین کیفیت

پخش سرامیک براق کف با بهترین کیفیت سرامیک های تولید شده ایرانی عموما در شهرهای مختلفی تولید و به پخش می رسند. سرامیک های تولید شده در سیرجان، مشهد و … عموما به صورت عمده به تولید رسیده و برای فروش به سراسر کشور ارسال می گردد. فروشگاه‌ های عرضه کننده انواع سرامیک در کشور، برای تهیه این محصول صرفا با تولیدکنندگان و نمايندگی های فروش آنان ارتباط مستقیمی گرفته و خواستار تهیه انواع باکیفیت آن در حجم بالا می باشند. از این رو محصولات منتخب به صورت زمینی و با بسته بندی ضدضربه و درجه یک به آدرس مقصد مورد نظر ارسال می گردد.

پخش سرامیک براق کف نیز با بهترین کیفیت به صورت فوق انجام می گیرد. اما لازم به ذکر است که طرح های ارائه شده برای کف در کارخانجات تولیدی صرفا دارای طرح مات و براق بوده که انتخاب را برای خریداران راحت تر نموده است. سرامیک های براق ضدسایش با قیمت بیشتری از نوع مات به فروش می رسد علت این امر بیشتر بودن مراحل تولید و در نتیجه هزینه تولید می باشد. پولیش کاری در مرحله پایانی برای براقیت سطح کار امری زمان بر و هزینه بر بوده که روی قیمت نهایی محصول تاثیر مستقیمی دارد پس بهتر است در هنگام سفارش گذاری در مراکز پخش، به نحوه قیمت گذاری محصول نیز توجه ویژه ای نمود.

توزیع بی واسطه سرامیک براق کف در کشور

تولیدکنندگان این محصول با اطلاع از بالابودن قیمت نوع براق سرامیک کف، درصدد هستند روشی را در پیش بگیرند تا با استفاده از آن بتوانند کاهش قیمت خوبی را برای این محصول ایجاد نمایند. یکی از جدیدترین روش های مذکور فروش آنلاین می باشد که مورد توجه تولیدکنندگان نیز قرار گرفته است. امروزه با توجه به شرایط بیماری کرونا در جامعه و محدودیت در رفت و آمدهای بین شهری، خرید و فروش آنلاین جزو بهترین روش های فروش این محصول بوده که مورد استقبال خریداران قرار گرفته است.

توزیع بی واسطه، عرضه مستقیم و ارسال محصول از تولیدکنندگان به دست مشتری جزو عواملی هستند که در کاهش قیمت سرامیک کف براق موثر بوده اند. در روش توزیع بی واسطه طبعا قیمت ارزان از اولین چالش هایی است که تولیدکنندگان برای جذب خریدار انجام می دهند. پس افرادی که تمایل دارند محصول را با قیمتی کمتر از قیمت بازار تهیه نمایند و از سویی دیگر محصول در طرح و کیفیت منتخب را به صورت سالم درب منزل یا فروشگاه خود دریافت کنند، با سفارش گذاری در سایت فروش آنلاین معتبر، می توانند از مزایای این روش به بهترین نحو ممکن استفاده نمایند.

صادرکنندگان انواع سرامیک براق کف به کشورهای عربی

صادرکنندگان انواع سرامیک براق کف به کشورهای عربی از بین طرح هایی که عموما کشورهای واردکننده جهت صادرات برمی گزینند، سرامیک های براق کف و کاشی 5 * 5 نیز موجود می باشد که عموما در سالهای اخیر استفاده از آنها برای پوشش کف سالن و فضای داخلی ترند شده است. این محصول در رنگبندی و طرح های گوناگون ساده تا لاکچری تولید می شود که جذابیت بیشتری از نوع مات دارا است.

کشورهای عربی همسایه طبعا بیشترین میزان سفارش این محصول را دارا هستند لذا صادرکنندگان این محصول با ارائه طرح های جدید سرامیک براق جهت انتخاب برای صادرات، توانسته‌ اند رضایت کشورهای موردنظر را جلب نمایند. محصول مذکور به صورت زمینی و دریایی به مقصد موردنظر صادر می شود. ولی عموما در نوع زمینی و حمل با خودروهای حامل بار، هزینه های کمتری در این امر متوجه صادرکنندگان می شود. در صادرات با کشتی عموما کشورهایی که راه دریایی در فواصل بین دو کشور وجود داشته باشد، انجام می گیرد. میزان صادرات این محصول در انواع طرح در سالهای اخیر از رونق بسیار بالایی برخوردار بوده است که طبیعتا ناشی از سودآوری بالا برای تولیدکنندگان بوده که منجر به افزایش فعالیت های آنان در این راستا گشته است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما