قیمت انواع کاشی سنتی فیروزه ای در بازار تهران

مشتریان می توانند با مراجعه به بازار تهران، از قیمت انواع کاشی و سرامیک سنتی فیروزه ای آگاه شوند. قیمت روز این محصولات در سایت های اینترنتی شرکت های تولیدی نیز ثبت شده است.خریداران می توانند با مراجعه به مراکز توزیع و پخش سرامیک های سنتی، این محصول را با قیمت ارزان و به صرفه خریداری نمایند. در بازار تهران محصولات، با کیفیت بسیار بالا و با قیمت های اقتصادی در اختیار مشتریان قرار می گیرند و مصرف کنندگان می توانند این محصولات را هم به صورت کلی و هم به صورت جزئی تهیه کنند.

قیمت انواع کاشی سنتی فیروزه ای در بازار تهران

مدل های متنوع کاشی سنتی ایرانی

مدل های متنوع کاشی سنتی ایرانی

مدل های متنوعی از کاشی سنتی ایرانی در بازار های فروش داخلی و خارجی وجود دارند. از پرطرفدارترین محصولات می توان به کاشی های سنتی با طرح‌ های اسلیمی اشاره کرد. این کاشی ها در ضخامت های گوناگون و انواع مدل ها عرضه می شوند و رنگ بندی آنها نیز بسیار متنوع است.

کاشی های سنتی و تزئینی ایرانی نیز برای مساجد و حسینیه‌ها بسیار مناسب هستند. این محصولات دارای لعاب می‌باشند و رنگ ظاهری بسیار شفاف و براق دارند. سرامیک و کاشی های سنتی فیروزه ای برای رستوران های سنتی بسیار مناسب می باشد. سرامیک های مورد نظر را می‌توان به راحتی شستشو داد چون جذب رطوبت بسیار کمی دارند.

سرامیک های سنتی با طرح گل و مرغ، جزو محصولاتی هستند که به بازارهای خارجی ارسال می شوند. این سرامیک ها برای تزیین دکوراسیون داخلی اماکن عمومی مانند رستوران ها و سفره خانه های سنتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. از مدل های متنوع سنتی می‌توان به سرامیک های مینیاتور و گره چینی اشاره کرد.

کاشی های سنتی نیز در مراکز تولیدی عرضه می‌شوند که برای نصب در طاق نماهای مساجد کار برد دارند . از کاشی های هفت رنگ نیز، برای مکان های مختلف نظیر دیوار آشپزخانه می‌توان استفاده کرد. کاشی های سنتی برای کف استخر نیز موجود می باشند، که رنگ این کاشی ها بیشتر فیروزه‌ای و آبی می باشد.

خرید ارزان کاشی سنتی فيروزه ای صادراتی

خرید ارزان کاشی سنتی فيروزه ای صادراتی

مشتریان برای خرید ارزان کاشی سنتی فیروزه صادراتی، باید به مراکز توزیع و پخش مراجعه کنند، در این صورت خرید آنها به صورت مستقیم و بدون واسطه انجام می‌شود و قیمت‌ها واقعی می باشند. شرکت های صادراتی برای ارسال و صادرات کاشی های سنتی درجه یک، ابتدا هزینه ترخیص کاری این محصولات را مشخص می کنند؛ سپس، طبق قرارداد محصولات مورد نظر را به کشورهای متقاضی ارسال می‌کنند. در بازارهای داخلی کاشی های با کیفیت و صادراتی نیز در برند های بسیار معتبر موجود می باشند که با توجه به کیفیت بالا با قیمت بالاتری نیز نسبت به دیگر محصولات عرضه می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما