قیمت انواع کاشی چسبی آشپزخانه باکیفیت در کشور

کاشی چسبی آشپزخانه، یکی از انواع کاشی های بسیار مرغوب و باکیفیتی است که در بازار کاشی و سرامیک از طرفداران زیادی برخوردار است. قیمت انواع کاشی چسبی آشپزخانه و کاشی سمنان باکیفیت در کشور، در مناطق مختلف میتواند اندکی متفاوت باشد. این تفاوت قیمت ها بیشتر مرتبط با هزینه های مربوط به حمل و نقل و جابجایی این کاشی هاست که در قیمت نهایی کاشی تأثیر می‌گذارد.

قیمت انواع کاشی چسبی آشپزخانه باکیفیت در کشور

توصیه هایی برای انتخاب بهترین کاشی برای صادرات

توصیه هایی برای انتخاب بهترین کاشی برای صادرات

ایران از جمله کشورهایی است که در صنعت کاشی و سرامیک بسیار پیشرفت کرده است و دارای کارخانجات تولیدی کاشی و سرامیک مختلفی در جای جای کشور می‌باشد. این کارخانجات به تولید انواع کاشی و سرامیک با درجات کیفی مختلف می‌پردازند تا پاسخگوی نیاز همه ی آحاد مردم باشند و هر کسی با هر شرایط مالی بتواند به راحتی کاشی و سرامیک مورد نیاز خود را تأمین نماید.

کاشی های مناسب برای صادرات اغلب درجه یک بوده و در ابعاد مختلفی تولید می‌شوند تا مشتریان بتوانند بر طبق متراژ مورد نیاز خود، در انتخاب شکل و اندازه ی کاشی ها آزادانه تر عمل بنمایند. کاشی های صادراتی، از بهترین لعاب برخوردارند. این کاشی های لعابدار درجه یک، به دو صورت مات و براق تولید می‌شوند و به این ترتیب نیز باعث افزایش و گستردگی انتخاب مشتریان خواهند شد.

برای انتخاب بهترین کاشی برای صادرات باید دقت داشته باشید که کاشی ها از مقاومت کافی برخوردار باشند و به آسانی شکسته نشوند. معمولا کاشی های درجه یک از این ویژگی برخوردارند. کاشی های درجه دو و سه ممکن است اندکی کج بوده و به این ترتیب برای صادرات مناسب نیستند. در حالی که کاشی های درجه یک کاملا صاف و یکدست هستند و به همین دلیل میتوان در حین کار، به راحتی آنها را تراز نمود. این ویژگی به ویژه برای کاشی و سرامیک های استفاده شده در کف مهم است که باید کاملا تراز و یکدست باشد.

برای انتخاب کاشی و سرامیک جهت صادرات باید به جنس لعاب آن نیز دقت فرمایید. لعاب کاشی باید با کیفیت باشد و به آسانی از بین نرود. زیرا با به کار گیری آن در مناطق مختلف منزل همچون سرویس های بهداشتی و یا آشپزخانه و استفاده از مواد شوینده مختلف برای تمیز کردن آنها، لعاب به کار رفته باید مقاومت کافی را داشته و به آسانی از بین نرود.

میزان تولید سالانه کاشی در کشور

همان طور که گفتیم کشور ایران دارای ظرفیت های فراوانی جهت تولید انواع مختلف کاشی و سرامیک است. از این رو کارخانجات بسیاری به ویژه در استان های اصفهان و شیراز به تولید کاشی و سرامیک مشغول هستند که سهم عظیمی در تامین کاشی و سرامیک مورد نیاز کشور ایفا می‌کنند. میزان تولید سالانه‌ کاشی در کشور، به حدی پیش رفته است که علاوه بر تأمین نیاز بازار داخلی کشور، به صادرات این محصولات نیز می‌پردازد.

تولید کاشی در ایران در کارخانجات مختلف متفاوت است. برخی از کارخانجات به دلیل کیفیتی که در کارهای خود ارائه کرده اند و در طی سالیان متمادی این کیفیت را به خوبی حفظ کرده اند، بسیار معروف شده اند و توانسته اند نام خود را بر زبان ها جاری کنند. این نمونه از کارخانه ها همچنان به تولید با کیفیت خود ادامه می‌دهند و با ارائه ی جنس باکیفیت، به صادرات محصولات خود نیز می‌پردازند.

نیاز بازار داخلی کشور به کاشی و سرامیک، محدود به کاشی درجه یک نمی‌شود. بسیاری از افراد توان خرید کاشی های درجه یک و با کیفیت عالی را ندارند. از این رو کارخانجات مختلف، کاشی های درجه دو و سه را نیز به این منظور تهیه کرده اند. این کاشی ها در عین درجه دو و سه بودن، از کیفیت خوبی برخوردارند و می‌توانند تا سالیان زیادی، دوام و مقاومت کافی را داشته باشند.

امروزه استفاده از چسب کاشی برای چسباندن کاشی ها به دیوار ها رو به افزایش است. از این رو تولید کاشی های چسبی نیز رو به افزایش است و بسیاری از افراد از این نوع کاشی برای منزل خود استفاده می‌کنند. کاشی های چسبی نیز همان ویژگی های کاشی های معمولی را دارند با این تفاوت که پشت کاشی ها طوری طراحی شده است که به جای چسباندن با سیمان به دیوار، با چسب های مخصوصی این کار را انجام می‌دهند.

عوامل مورد نیاز برای پیشتازی در صادرات کاشی

عوامل مورد نیاز برای پیشتازی در صادرات کاشی

جهت صادرات موفق هر کالایی از جمله کاشی و سرامیک، لازم است تا موارد خاصی مورد توجه قرار بگیرند تا تجار در صادرات خود موفق بوده و بتوانند سود لازم از این راه را بدست بیاورند. در صورتی که این کار بدون برنامه ریزی و تحقیقات لازم صورت بپذیرد، ممکن است ضررهای جبران ناپذیری متوجه تجار گرامی شود. بنابراین جهت پیشتازی در صادرات محصولات مختلف از جمله کاشی، لازم است تا نکاتی را رعایت کنید. در ادامه به برخی از این موارد اشاره می‌شود.

برای یک صادرات موفق در ابتدا باید کشور مقصد جهت صادرات را به درستی انتخاب نمایید. برای این منظور در نظر گرفتن موارد مختلفی جهت بررسی ضروری است. از جمله اینکه کشور مورد نظر از لحاظ روابط تجاری اش با ایران دارای چه شرایطی است و آیا سابقه ی همکاری مشترک موفق قبلی با این کشور داشته است یا نه؟

همچنین باید بازار فروش کاشی را در کشور مقصد مورد بررسی دقیق قرار داد. معمولا کشورهای صنعتی و همچنین نیمه صنعتی و رو به پیشرفت که در زمینه ی ساخت و ساز دارای فعالیت های گسترده ای هستند، دارای بازار بسیار خوبی برای فروش انواع کاشی و سرامیک درجه یک و مرغوب هستند. از این رو توجه و روی آوردن به صادرات به اینگونه کشورها می‌تواند گامی مهم در صادرات موفق کاشی باشد.

نکته ی مهم دیگری که در صادرات موفق کاشی باید به آن توجه شود، تأمین این کاشی های درجه یک به میزان کافی جهت صادرات است. از این رو تجار باید با شرکت هایی که در زمینه ی توزیع کاشی های درجه یک فعالیت دارند، مذاکره نموده تا بتوانند بدون مشکل و با هزینه کمتر، کاشی های مورد نیاز خود را تأمین کنند.

طرح های کاشی ها نیز مورد اهمیت قرار دارند. بسیاری از کشور ها تمایل به طرح های مدرن در ساخت و ساز دارند و گروهی نیز طرح های سنتی را می‌پسندند‌. کارخانجات مختلف ایرانی، با توجه به سلیقه های مختلف، انواع مختلف این طرح ها را ارائه می‌دهند و تجار می‌توانند به راحتی کاشی های دارای طرح های سنتی و یا مدرن را سفارش بدهند.

استانداردهای تولید کاشی صادراتی

استاندارد های تولید کاشی های صادراتی با کاشی هایی که در داخل کشور مورد استفاده قرار می‌گیرند، اندکی متفاوت است. در تولید کاشی های صادراتی، از بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه لازم جهت تولید کاشی استفاده می‌شود. زیرا این کاشی ها باید بتوانند نظر مثبت کارشناسان کشور مقصد را نیز جلب کنند تا بتوان کاشی مورد نظر را صادر نمود.

همان طور که می‌دانید کاشی ها در مکان های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ از آن جمله میتوان به کاشی های حمام و دستشویی، روشویی، آشپزخانه ای، استخری، کاشی های کف و بسیاری از انواع دیگر اشاره نمود. بر اساس اینکه کاشی مورد نظر به چه منظوری استفاده شود، ابعاد، ضخامت، چسبندگی، نوع لعاب و بسیاری از ویژگی های دیگر آنها ممکن است با یکدیگر فرق کند.

تولید کنندگان کاشی با توجه به نوع کاشی تولیدی صادراتی، ممکن است از مواد اولیه ی متفاوتی در تولید کاشی استفاده نمایند. برای مثال لعاب کاشی کف باید طوری ساخته شود که مانع از سر خوردن شود. در حالی که برای کاشی های دیوار این مسئله چندان اهمیتی ندارد. بلکه به زیبایی و ابعاد آن بیشتر توجه می‌شود.

مرکز خرید کاشی چسبی آشپزخانه در بازار ایران

مرکز خرید کاشی چسبی آشپزخانه در بازار ایران این مجموعه به عنوان مرکز خرید کاشی چسبی آشپزخانه در بازار ایران به فعالیت می‌پردازد و در این راه بسیار موفق عمل نموده است. این مجموعه با تولیدکنندگان برتر انواع کاشی در سرار ایران همکاری مشترک دارد و محصولات مورد نیاز خود از انواع کاشی های دیواری تا پرسلان کف را به طور مستقیم از آنها تهیه می‌کند.

این مجموعه دارای چندین فروشگاه فروش مستقیم محصولات کاشی 5 * 5 در سراسر کشور است و بدین ترتیب فاصله ی خود را با مشتریان بسیار کم کرده است و محصولات مختلف را به راحتی در اختیار مشتریان قرار داده است. مشتریان عزیز می‌توانند به راحتی به این فروشگاه‌ها در سراسر کشور مراجعه نموده و با مشاهده نمونه کارهای موجود، به انتخاب کاشی مورد نیاز خود بپردازند و آن را سفارش دهند.

این مجموعه همچنین برای رفاه حال مشتریان عزیزی که تمایلی به خرید حضوری ندارند و یا به دلیل وجود مسافت طولانی تا فروشگاه ها، اقدام به ایجاد فروشگاه اینترنتی محصولاتش نیز نموده است و بدین طریق به این نیاز مشتریان نیز پاسخگو شده است.بنابراین مشتریان می‌توانند به راحتی در منزل و یا هرجای دیگری با در دست داشتن یک کامپیوتر و یا موبایل متصل به اینترنت، به سایت فروش اینترنتی محصولات این شرکت مراجعه نموده و پس از مشاهده انواع کاشی های ارائه شده در این مجموعه و شناخت ویژگی های هر یک از آنها، و با کسب اطلاع از قیمتشان، به خریدی امن و مطمئن بپردازند.

سفارشات اینترنتی ثبت شده در کمترین زمان ممکن و پس از تأیید کارشناسان مجموعه، با بهترین کیفیت به آدرسی که شما در هنگام ثبت سفارشات خود در سایت ثبت نموده اید ارسال خواهند شد. مطمئنا با یک بار خرید از این مجموعه، و با مشاهده کیفیت محصولات و همچنین قیمت مناسب آنها، از مشتریان دائمی این مجموعه خواهید شد و آن را به دیگران نیز پیشنهاد خواهید داد.

تامین کنندگان کاشی چسبی آشپزخانه به صورت عمده

امروزه با افزایش قیمت مواد اولیه و در نتیجه افزایش قیمت کاشی ها، اغلب افراد تمایل دارند تا به جای اینکه کل دیوار آشپزخانه را کاشی بزنند و هزینه ی زیادی را برای آن پرداخت نموده و سپس با کابینت پوشانده شود، با هزینه ی بسیار کمتر فقط فضای بین کابینتی بالا و پایین را که دیوار آن در معرض دید قرار دارد کاشی بزنند. برای این منظور، کاشی های چسبی بهترین گزینه می‌باشند. زیرا به راحتی فضای بین طبقه بالا و پایین کابینت را پر می‌کنند و نصب آنها به وسیله ی چسب در این فضای محدود، بسیار آسان تر از کار با سیمان است.

همان طور که در بالا و پیش تر اشاره شد این مجموعه، فروشگاههایی در سراسر کشور دارد و همچنین فروشگاه اینترنتی آن نیز به صورت بیست و چهار ساعته فعال است. این مجموعه علاوه بر تأمین کاشی ها به صورت خرد، به تأمین کاشی چسبی آشپزخانه به صورت عمده نیز می‌پردازد و در این راه بسیار موفق عمل نموده است.

امروزه با افزایش رقابت بین تولیدکنندگان، افزایش قیمت محصول راهکاری ناکارآمد است. از این رو تأمین کنندگان برای افزایش میزان سوددهی خود به تولید انبوه می‌پردازند و برای افزایش فروش و جلب نظر مشتریان به سمت خود، محصولات خود را به صورت عمده و مستقیم ارائه می‌دهند تا مشتریان نیز از خرید خود راضی باشند و در آینده نیز احتمال همکاری با آنها افزایش یابد‌.

معمولا مشتریان به ویژه آنهایی که به مقادیر بالایی از یک محصول خاص برای مثال کاشی چسبی آشپزخانه نیاز دارند، مانند تجاری که به صادرات کاشی ها مشغولند و یا افرادی که به ساختمان سازی مشغول هستند، می‌توانند کاشی چسبی مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی در سایت مورد نظر ثبت نمایند. در موارد محدودی نیز این گونه سفارشات شامل تخفیفات بیشتری همچون ارسال رایگان نیز خواهند بود.

توزیع انواع کاشی چسبی آشپزخانه با بالاترین کیفیت

توزیع انواع کاشی چسبی آشپزخانه با بالاترین کیفیت این مجموعه به واسطه ی همکاری با تولیدکنندگان برتر انواع مختلف کاشی و مراکز متعدد فروشگاهی آن در سراسر کشور، به توزیع انواع کاشی چسبی آشپزخانه با بالاترین کیفیت ممکن می‌پردازد. کاشی های ارائه شده در این مجموعه، از مواد اولیه ی با کیفیت مطلوب تولید شده است که سبب مقاومت بسیار بالای آن در برابر شکستگی و حتی جلوگیری از شکسته شدن آن در حین حمل و نقل و یا برش در حین کار می‌شود.

امروزه کاشی های آشپزخانه در رنگ ها و طرح های گوناگونی تولید می‌شوند که سبب گستردگی انتخاب برای مشتریان می‌شوند. این روز ها از جمله رنگ های بسیار پرطرفدار بین مشتریان رنگ های سفید و طلایی هستند که هارمونی رنگ خاصی را در فضای آشپزخانه ایجاد می‌کنند. سایر رنگ ها نیز از طرفداران خاص خود برخوردارند.

توزیع کاشی های با کیفیت درجه یک، دو و سه با بسته بندی هایی مناسب به تمامی مراکز فروش این مجموعه صورت می‌پذیرد و مشتریان می‌توانند بدون نگرانی از عدم وجود کاشی باکیفیت، با مراجعه به این مراکز، کاشی مورد نظر خود را سفارش دهند. اگرچه کاشی های چسبی تازه وارد بازار شده اند، اما بسیار پرطرفدار بوده و همانند کاشی های قدیمی سیمانی، دارای طرح های متنوعی هستند.

در صورتی که به دنبال طرح خاصی هستید و در مراکز فروش این مجموعه موجودی به پایان رسیده باشد، می‌توانید آن را سفارش دهید. مجموعه اصلی در کمترین زمان ممکن سفارشتان را ارسال کرده و به دستتان می‌رساند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما