قیمت فروش کاشی آشپزخانه گلدار در معتبرترین فروشگاه

آشپزخانه از مکان هایی بوده که همیشه از کاشی های طرح دار یا گلدار برای آن بخش استفاده شده است. بخش کف آشپزخانه معمولا از کاشی هایی با طرح ساده انتخاب شده و در بخش دیواره ها نیز، سعی می شود از کاشی یا سرامیک هایی با طرح های گوناگون استفاده شود. قیمت فروش کاشی آشپزخانه گلدار در معتبرترین فروشگاه های داخلی متفاوت بوده و چیزی که در این بین در کاهش یا افزایش قیمت کاشی های مخصوص آشپزخانه موثر است، لعاب، ضخامت و ابعاد است.

قیمت فروش کاشی آشپزخانه گلدار در معتبرترین فروشگاه

معرفی انواع کاشی آشپزخانه در بازار

معرفی انواع کاشی آشپزخانه در بازار

کاشی های مخصوص آشپزخانه انواع مختلفی دارند. از کاشی های طرح پارکت، طرح چوب و گلدار گرفته تا انواع کاشی های چسبی. شایان ذکر است به همان اندازه که رنگ، ابعاد و ضخامت کاشی ها اهمیت دارد، پروسه نصب و اجرای آنها نیز اهمیت بسیار بالایی داشته و حتما باید توسط استادکاران حرفه ای انجام شود. استاد کاشی کار برای نصب کاشی ها از چسب مخصوص یا ملات سیمان استفاده خواهد کرد.

کاشی هایی که در بخش کف آشپزخانه استفاده می شوند در مقایسه با کاشی های مخصوص دیوار تفاوت زیادی دارند. کاشی های دیوار معمولا ضخامت کمی داشته و کارخانه های تولیدی این کار را برای جلوگیری از افزایش وزن سازه به کار می برند. در عوض نمونه کاشی های مخصوص کف جزو مصالحی با ضخامت بالا هستند که به راحتی دچار ترک خوردگی نشده و تحمل وزنی بالایی نیز دارند.

مهم ترین نکاتی که در هنگام خرید کاشی آشپزخانه باید در نظر داشته باشیم

مهم ترین نکاتی که در هنگام خرید کاشی آشپزخانه باید در نظر داشته باشیم

خرید انواع کاشی ها نیاز به بررسی و تخصص داشته و در این میان شما به عنوان مشتری باید به نکات مهمی توجه نمایید. بسیاری از افراد تصور می کنند که کاشی ها از نظر درجه کیفی یکسان بوده و تنها تفاوتی که در میان آنها مشاهده می شود مربوط به ابعاد و رنگ آنهاست. چنانچه قصد تهیه کاشی برای قسمت آشپزخانه را دارید حتما به نکاتی که اشاره می شود توجه کنید.

مهم ترین موارد و نکات که باید در هنگام خرید انواع کاشی آشپزخانه به آن توجه شود:

  1. دقت به فضای آشپزخانه: اگر از آشپزخانه ای بهره می برید که فضای کوچکی دارد بهتر است به دنبال خرید کاشی هایی با ابعاد کوچک و همچنین رنگ های خنثی را در اولویت خرید خود قرار دهید. چنانچه از آشپزخانه ای با فضای زیاد بهره می برید، کاشی هایی با طرح های گوناگون انتخاب مناسبی برایتان هستند.
  2. توجه به سبک و نوع دکوراسیون: کاشی ها در دو مدل مدرن و کلاسیک تولید شده اند، برخی از اشخاص طرفدار دکوراسیون های مینیمال هستند، اگر شما نیز از این دسته افراد هستید بهتر است به دنبال خرید کاشی هایی با طرح و رنگ ساده تر باشید. چنانچه طرفدار دکوراسیون کلاسیک و اصیل ایرانی هستید پیشنهاد می کنیم کاشی های نقش دار و گلدار را جزو اولویت خرید خود قرار دهید. اگر در آشپزخانه خود از کابینت هایی با رنگ مشکی یا قهوه ای استفاده می کنید، کاشی هایی با رنگ روشن انتخاب مناسبی هستند و در عوض چنانچه کابینت مورد استفاده در آشپزخانه رنگ کرم و سفید دارد، کاشی های طرح دار انتخاب بهتری برای خرید هستند.

عرضه مستقیم کاشی آشپزخانه گلدار با بهترین کیفیت

عرضه مستقیم کاشی آشپزخانه گلدار با بهترین کیفیت با عرضه مستقیم کاشی آشپزخانه گلدار با بهترین قیمت، خریداران با صرف کمترین هزینه قادر به تهیه بهترین کاشی هایی هستند که تماماً در داخل کشور تولید شده اند. به طور کلی دو روش برای خرید کاشی ها وجود دارد، خرید جزئی و کلی کاشی ها که پیشنهاد ما تهیه عمده در تعداد بالا می باشد. در خرید عمده کاشی آشپزخانه گلدار، از خریدار مبلغ کمتری دریافت خواهد شد.

چنانچه از فروشندگان مصالح ساختمانی همچون کاشی مخصوص آشپزخانه هستید، حتما خرید عمده را جزء اولویت خود قرار دهید. خوشبختانه در ایران کاشی های باکیفیتی تولید شده و شما با خیالی آسوده و همچنین پرداخت مبلغ کمتر بجای خرید نمونه کاشی های وارداتی، قادر به تهیه کاشی های طرح دار مخصوص آشپزخانه هستید که تماما در کارخانجات داخلی تولید و ارائه شده اند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما