خرید انواع کاشی سنتی آشپزخانه با تخفیف بی نظیر

خرید کاشی سنتی آشپزخانه با تخفیف بی نظیر همیشه از بازار گرمی برخوردار می باشد چون مشتریان می توانند با قیمت ارزان تری از بازار محصول را تهیه کنند. کاشی سنتی آشپزخانه در طرح ها و نقوش سنتی ایرانی – اسلامی تولید می شود که توانسته طرفداران خاصی پیدا کند و رنگ های زیبا این کاشی باعث شده دلبری خاصی را تقدیم دکوراسیون آشپزخانه کند.

خرید انواع کاشی سنتی آشپزخانه با تخفیف بی نظیر

شناخت انواع کاشی سنتی درجه یک

شناخت انواع کاشی سنتی درجه یک

انواع کاشی سنتی درجه یک شامل گزینه های زیر می شوند:

  • کاشی زرین فام: از انواع کاشی تزیینی و سنتی می باشد که محکم است و درجه پخت آن کمتر است و در رنگ های سیز و طلایی تولید می شود با لعاب سفید قلع روی این کاشی پوشانده شده است و با کلراید فلزات بعد از حرارت دادن نقاشی می شود و در شکل های مختلفی مانند شش پر، ستاره ی هشت پر، هشت ضلعی، چهار گوشه، شکل غیر هندسی و شکل دایره تولید می گردد.
  • کاشی معرق: به قطعه های کوچک و بزرگ بریده می شود و در رنگ های سبز، پرتقالی، فیروزه ای، آبی تیره و سفید وجود دارد.
  • کاشی بنایی: از تلفیق اشکال هندسی در مساحت 4 تا 8 ساخته می شود و به صورت مربع و مثلث تولید می شود.
  • کاشی مینایی: آبی رنگ می باشد و با طرح های ختایی، اسلیمی و گیاهی تزیین می شود. در این مدل کاشی از تذهیب، نقش های اسلیمی، خطوط منحنی در هم پیچیده، پرندگان، گل و برگ، خطوط مورب با نقاط ریز و درشت تولید می شود و از رنگ های آن می توان به آبی روشن، قرمز، آبی تیره، فیروزه ای، سفید، مشکی، سبز، قهوه ای و زرد اشاره کرد.
  • کاشی هفت رنگ: در رنگ های سیاه، سفید، حنایی، زرد،‌ قرمز، فیروزه ای و لاجوردی تولید می شود و نسبت به کاشی های قبلی کیفیت کمتری دارد.

کارخانه تولید کاشی سنتی آشپزخانه رنگی

کارخانه تولید کاشی سنتی آشپزخانه رنگی

کارخانه تولید کاشی سنتی آشپزخانه رنگی با استفاده از بهترین مواد اولیه درجه یک و مثال زدنی و رعایت تمام اصول و استاندارد ها سعی می کند بهترین کاشی را تولید و روانه بازارها کند علاوه بر این مزیت های فراوان کاشی سنتی آشپزخانه باعث شده کارخانه تولید آن بتواند فروش خوبی را کسب کند که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • طرح های به کار رفته در تولید کاشی سنتی آشپزخانه الهام گرفته از رنگ ها و نقش های به کار رفته در مناطق تاریخی می باشد که می توان به طرح قاجاری، طرح گل و مرغ سبک شیرازی و طرح کاخ گلستان اشاره کرد.
  • در دیوارها و فضای بین کابینت ها استفاده می شود.
  • علاوه بر آشپزخانه در حمام و سرویس بهداشتی هم کاربرد دارد‌.
  • رنگ های براق متفاوتی تولید می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما