خرید سرامیک سفید کف حیاط از معتبرترین فروشگاه ها

مصالحی که برای پوشش دادن کف حیاط ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند از جنس موزاییک، سنگ، گرانیت و یا سرامیک هستند. اما آن نوع مصالحی که در این مطلب قرار است پیرامون آن صحبت کنیم، سرامیک سفید کف حیاط می باشد که شرکت ما با کیفیت ترین و زیبا ترین نوع آن را با بهترین و مناسب ترین قیمت روز به خریداران عمده و غیر عمده عرضه می‌ کند.

در بخش بعدی، نخست به معرفی انواع سرامیک و کاشی سمنان می پردازیم و سپس، پارامتر های مهم انتخاب این محصول را از نظر می گذرانیم.

خرید سرامیک سفید کف حیاط از معتبرترین فروشگاه ها

دسته بندی انواع سرامیک به چه صورت است؟

دسته بندی انواع سرامیک به چه صورت است؟

سرامیک هم همچون سنگ، کاشی و گرانیت دارای ابعاد، مدل ها، طرح ها، رنگ بندی ها و کاربرد های متعدد و فراوانی می باشد.

این محصول به تناسب نوع کاربرد و پوشش دهی انواع و اقسام مختلفی دارد که با نام مربوط به آن شناخته می‌ شود. به عنوان نمونه، سرامیک طرح آجر که به سرامیک آجری نیز شهرت دارد، صرفاً برای پوشش دادن دیوار و نمای بیرونی و یا داخل ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد.

حال آن که، سرامیک سفید با ابعاد بزرگ معمولاً برای پوشش دهی کف ساختمان و به ویژه کف حیاط، کف تراس یا کف ایوان به‌ کار برده می‌ شود.

در مقابل، سرامیک طرح شیشه هم برای کف و هم برای دیوار مناسب می باشد. افزون بر مواردی که به آن اشاره شد، نوع دیگری از سرامیک وجود دارد که به سرامیک طرح سنگ موسوم است.

این نوع سرامیک نیز همانند سرامیک طرح آجر فقط برای پوشاندن دیوار ها استفاده می شود و در رنگ بندی های مختلف، انواع سنگ، تولید و به بازار عرضه می گردد.

به علاوه، سرامیک های ضد خش، سرامیک های سفید براق و سرامیک های سه بعدی نیز در بازار موجود می باشند که نوع ضد خش و سفید براق هم برای کف و هم برای دیوار مورد استفاده واقع می شود اما نوع سه بعدی اغلب برای پوشاندن فقط دیوارها مورد استفاده قرار می گیرد که به سرامیک سه بعدی دیواری موسوم است.

دو پارامتر مهم در انتخاب و تعیین کیفیت سرامیک چیست؟

دو پارامتر مهم در انتخاب و تعیین کیفیت سرامیک چیست؟

هنگام انتخاب، تهیه و خرید سرامیک درجه یک مرغوب و با کیفیت توجه به چند فاکتور و پارامترها، مهم و ضروری می نماید اما از میان فاکتورهای مختلفی که وجود دارد، دو پارامتر بسیار برجسته و حائز اهمیت می‌ باشد.

پارامتر اول توجه به خصوصیات و مشخصات ظاهری سرامیک است. این پارامتر خود در برگیرنده مواردی از جمله مات یا براق بودن سرامیک، ابعاد سرامیک، طرح سرامیک و رنگ آن نیز می شود.

دومین پارامتری که باید به آن توجه کرد، مربوط به برند تولید کننده یا در واقع، همان شرکت سازنده و البته مرکز توزیع سرامیک می باشد. نا گفته پیدا است که هر قدر این مراکز از اعتبار بیشتری برخوردار باشند، درجه کیفی محصولات آنها نیز به همان اندازه بیشتر خواهد بود.

لازم به ذکر است که عوامل مختلف دیگری از جمله مقاومت و ضریب اصطکاک سرامیک که در میزان نفوذ پذیری، عایق بندی و استحکام این محصول تاثیر دارد نیز از جمله پارامترهای مهمی به شمار می‌ رود که با مشورت گیری از فروشنده می توان به آن دست یافت.

پخش سرامیک سفید کف حیاط با ارزان ترین قیمت

پخش سرامیک سفید کف حیاط با ارزان ترین قیمت شرکت ها و کمپانی های مختلفی در سراسر کشور وجود دارد که در عرصه فروش، توزیع و پخش عمده و غیر عمده انواع سرامیک به ویژه سرامیک سفید کف حیاط و کاشی دیواری فعالیت می کنند.

در این میان، شرکت ما یکی از معدود شرکت هایی می باشد که علاوه بر برخورداری از اعتبار و شهرت فراوان در میان خریداران، یک مرکز عمده و اصلی پخش سرامیک سفید کف حیاط به شمار می‌ رود که این کالا را با کمترین قیمت بازار در اختیار مشتریان قرار می‌ دهد.

گفتنی است که کالا های سرامیک شرکت ما به دلیل استقبال ویژه مشتریان به خارج از کشور نیز صادر می شوند. بنابراین، شما مشتری گرامی نیز با یک بار خرید از محصولات شرکت ما بی شک به مشتری دائمی این مرکز تبدیل خواهید شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما