خرید مستقیم سرامیک براق کف پذیرایی با تخفیف بی نظیر

ایرانی ها علاقه زیادی به چیدمان و طراحی منازل خود دارند، اگر شما نیز جزء این دسته از افراد هستید پیشنهاد می کنیم در طراحی و ساخت منزل خود حتما از سرامیک براق کف پذیرایی استفاده کنید که واقعا نمای زیبایی به خانه شما می دهد و همچنین خانه شما رو لوکس و دلبازتر خواهد کرد. اگر دنبال تخفیف بی نظیر هستید حتما مستقیم از تولیدی ها یا نمایندگی های کاشی و سرامیک، خرید خود را انجام دهید.

خرید مستقیم سرامیک براق کف پذیرایی با تخفیف بی نظیر

متریال به کار رفته در تولید سرامیک

متریال به کار رفته در تولید سرامیک

امروزه یکی از بهترین دیوار پوش ها و کفپوش هایی که برای انواع ساختمان های، اداری، مسکونی و تجاری استفاده می شود سرامیک است و اولین چیزی که در ساخت یک ساختمان مد نظر است همین سرامیک های به کار رفته در آن است.معمولا ابعاد سرامیک ها در اندازه های ۱۵*۱۵ هستند که این نوع سرامیک ها بسیار پرکاربرد هستند.

سرامیک ها نیز مانند آجرها از خاک و ماسه و آب ساخته می شوند یعنی مواد تشکیل دهنده آن ها با آجرها یکسان هستند فقط شرایط دمایی کوره ای که قرار است سرامیک ها داخل آن پخته شود فرق می کند.
سرامیک ها را داخل کوره قرار می دهند تا پخته شود و در برابر ضربه، حرارت و مواد شیمیایی مقاوم شود تا در زمان استفاده به راحتی نشکند.

انواع سرامیک ها عبارتند از سرامیک های، گرایشی، لعابی و سرامیک های آنتی باکتریال که بیشتربن کاربرد را در بیمارستان ها دارد. سرامیک ها همیشه ساده نیستند و نوع طرحدار آن نیز بسیار پر طرفدار است. همه انواع سرامیک ها در دونوع مات و براق هستند.

البته حال که صحبت از سرامیک شد بهتر است بگویم سرامیک فقط مخصوص دیوار پوش و کفپوش نیست و موارد استفاده دیگری نیز دارد. ظروف سرامیکی نیز بسیار زیبا و قشنگ هستند. این ظروف را بعد از ساخته شدن و شکل و طرح دادن داخل کوره قرار می دهند تا پخته و مقاوم شوند.

سفارش عمده سرامیک براق کف پذیرایی ساده

سفارش عمده سرامیک براق کف پذیرایی ساده

برای خرید و سفارش سرامیک می توانید مستقیم به شرکت ها و یا تولیدی های آن مراجعه کنید و بعد از مشاهده انواع آن، سرامیک مورد نظر خود را سفارش دهید. اگر فضای خانه شما خیلی بزرگ نیست می توانید با استفاده از سرامیک براق هم نمای زیبایی به منزل خود بدهید و هم فضای خانه را بزرگ تر کنید.

البته راه دیگری که وجود دارد همان خرید اینترنتی است شما می توانید به سایت های این تولیدی ها سری بزنید و سرامیک مد نظر خود را سفارش دهید تا بدون واسطه و با قیمت مناسب به دستتان برسد. ما همیشه در تلاشیم در این سایت محصولاتی را به شما معرفی کنیم که کیفیت بالایی داشته باشد و در عین حال از قیمت مناسبی نیز برخوردار باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما