شرکت تولید انواع کاشی سنتی نما در کشور

خرید بهترین کاشی سنتی نما در پرتو داشتن اطلاعات کافی و گذاشتن وقت و حساسیت ایجاد می شود و مشتریان با به کار گرفتن تمامی این موارد هنگام خرید می توانند انتخاب پر سود و کارآمد داشته باشند و محصول مورد نظر خود را به صورت مستقیم از فروشندگان دریافت کنند و آن را در مدل های دلخواه و رنگ بندی های مورد پسند خود خریداری کنند.

در ساخت و ساز های زیادی که امروزه صورت می پذیرد از انواع مختلف کاشی چسبی با جنس های متفاوت از جمله کاشی های سرامیکی استفاده های زیادی می شود. تا کنون از کاشی های سرامیکی به منظور کف پوشی و دیوار پوشی بناهای متعدد استفاده می‌ شده است اما با عملکرد صحیح و ایفای نقش دقیق این کاشی ها از آن ها به منظور نماز سازی انواع ساختمان‌ ها و یا مرمت و تعمیر ظاهر ساختمان‌ ها و مکان های عمومی و سنتی نیز استفاده می‌ شود. این کاشی ها توسط تولید کنندگان زیادی در کارخانه‌ های تاسیس شده در شهرهای مختلف تولید می شوند که هر یک دارای کیفیت و ویژگی‌ های خاص می باشند. همچنین انواع کاشی های سنتی بنا دارای چندین مدل مختلف می باشند که به طور عمده مدل های سنتی آن ها از توجه ویژه برخوردار است که این مدل ها در دارای گل های ریز با رنگ های متفاوت و یا در برخی موارد نوشته های با فونت ها و خط های هنری و لذت بخش می باشند و پس از استفاده جلوه ای بی نظیر و مکان مورد نظر می بخشند.

شرکت تولید انواع کاشی سنتی نما در کشور

توصیه هایی برای انتخاب باکیفیت ترین کاشی نما

توصیه هایی برای انتخاب باکیفیت ترین کاشی نما

نما همچون یک لباس سفید برای ساختمان عمل می کند و شکل اصلی سازه را به نمایش می گذارد که به طور معمول در چند نوع کاملا متفاوت با جنس های مختلفی اجرا می شود و به ساختمان جلوه و زیبایی می بخشد، چنانچه دقت کنید در کشور ما اکثر از سرامیک برای نمای ساختمان ها به کار برده می شود و این موضوع نشان دهنده ویژگی های خاص این جنس از مصالح است. در این محتوا قصد داریم بهترین نوع سرامیک برای نمای ساختمان را به شما معرفی نماییم و شما را با خواص و ویژگی های سرامیک برای نمای ساختمان بیشتر آشنا کنیم.

همانطور که پیشتر نیز به آن اشاره شد سرامیک برای نمای ساختمان دارای انواع مختلفی است که در این بخش ابتدا به انواع طرح های آن اشاره ای خواهیم داشت و سپس بهترین جنس های سرامیک برای نمای طلایی ساختمان را با شرح کامل به شما معرفی خواهیم کرد تا به راحتی بتوانید سرامیک مورد نظر خود را انتخاب و تهیه نمایید. سرامیک نما با طرح چوب سرامیک نما با طرح سنگ سرامیک نما با طرح آجر سرامیک نما با طرح مستطیلی سرامیک نما با طرح های چند ضلعی.

1. پرسلان کف: روش تولید این نوع سرامیک به گونه ای است که آن را از سایر انواع سرامیک متمایز می کند و این تمایز مربوط به سطح مقاومت سرامیک به نسبت دیگر انواع آن است و دلیل آن استفاده از دمای بسیار بالا برای برای تولید این نوع سرامیک است. سرامیک های معمولی در مقابل نفوذ آب ضعیف تر عمل می کنند و همچنین مقاومت کیفی ضعیف تر ی دارند اما سرامیک نوع پرسلان به دلیل ساختار شیشه ای مانندی که دارد علاوه بر زیبایی و جذابیت بالای آن مقاومت بالایی نیز دارد.

یکی از مهمترین فضاهای داخلی ساختمان قطعا آشپزخانه است . چرا که هم در معرض دید قرار دارد و هم پر کاربرد در بین فضای ساختمان می باشد . از این رو طراحی کابینت و کاشی بین کابینت از اهمیت بالایی برخوردار است . شاید برای بیشتر شما انتخاب کاشی آشپزخانه مناسب برای بین کابینت سخت باشد و این سوال برای شما بوجود بیاید که چه طرحهایی برای بین کابینت مناسب تر است . در کل آیا کاشی بین کابینتی یا کاشی آشپزخانه در بازار بصورت تخصصی موجود می باشد یا خیر ؟ لازم است بدانید ابعاد استاندارد بین کابینت ۶۰ سانتیمتر می باشد که کاشی و سرامیک تایل بای می طبق این استاندارد محصولات خود را ارائه میدهد و کلیه طرح های مورد بحث این بر این مبنا توضیح داده میشود . همچنین لازم به ذکر است که قیمت کاشی بین کابینتی معمولا بر اساس متراژ مشخص میشود. فروشگاه کاشی و سرامیک تایل بای می در طول سالها فعالیت خود توانسته با طرح های مختلف در ابعاد گوناگون سبد کاشی آشپزخانه خود را تکمیل نماید تا گزینه های متعددی برای شما عزیزان فراهم کند.

بررسی میزان صادرات کاشی در چند سال اخیر

رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران از کسب جایگاه هفتم ایران در صادرات کاشی و سرامیک در جهان خبرداد و گفت:ارزش صادرات این کالاها سال گذشته از مرز نیم میلیارد دلار عبور کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از ایرنا، حمید صاف دل در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه بین ا لمللی کاشی و سرامیک در گفت وگو با خبرنگاران افزود: حضور کاشی ایران در اروپا و در بازار رقابتی این منطقه بیانگر قدرت رقابت و تنوع در تولید کاشی کشور است. ‌بیست و دومین نمایشگاه بین ا لمللی کاشی و سرامیک همزمان با نمایشگاه بین ا لمللی سنگ از امروز فعالیت خود را در محل دایمی نمایشگاه های بین ا لمللی تهران آغاز کرد. در این رویداد اقتصادی ۱۶۱ شرکت ایرانی و ۲۴ شرکت خارجی از ۹ کشور به مدت چهار روز میزبان بازدید کنندگان هستند . صاف دل با بیان این که صنعت کاشی و سرامیک ایران در حال تحول است ،میزان تولید کاشی و سرامیک در کشور را سال گذشته ۴۵۵ میلیون متر مربع اعلام کرد و گفت: ‌این رقم نسبت به یک سال قبل از آن ۳۷ درصد رشد داشته است. رئیس کل سازمان توسعه تجارت این توضیح را نیز داد که ‌با توجه به سرمایه گذاری های انجام شده انتظار می رود امسال این میزان به ۶۵۰ میلیون متر مربع برسد . وی میزان تولید کاشی و سرامیک در کشورهای دیگر در سال گذشته را ۱۱ میلیارد مترمربع اعلام کرد. وی با ابراز امیدواری نسبت به این که جمهوری اسلامی ایران بتواند سهم بیشتری از صادرات کاشی و سرامیک جهان را از آن خود کند ، گفت : جایگاه ایران در صادرات این صنعت افتخار آمیز است. صاف دل رتبه چهارم ایران در تولید کاشی و سرامیک پس از کشورهای چین ، هند و برزیل را مورد توجه قرار داد و افزود:‌ در طول یک دهه (۱۳۸۰ تا ۱۳۹۰ ) میزان تولید کاشی و سرامیک از ۸۰ میلیون متر مربع به مرز ۳۸۰ میلیون متر مربع رسید. وی با اشاره به این که هم اکنون ۱۰۰ واحد تولیدکننده کاشی و سرامیک در کشور فعال است، گفت : در این واحدها ۲۴۰ هزار نیروی کار به صورت مستقیم (۴۰ هزار ) و غیر مستقیم مشغول به کار هستند .

پارامترهای کیفی انواع کاشی صادراتی

پارامترهای کیفی انواع کاشی صادراتی

معمولا طرح های که برای صادرات به کشورهای دیگر تولید می شوند تفاوت چشمگیری با سلیقه مشتریان داخلی دارند. از این رو بسیاری از کارخانجات، برخی از خط های تولید کاشی و سرامیک خود را به تولید محصولات صادراتی اختصاص داده و از آنجا که امکان صادرات محصولات درجه پایین به خارج امکان پذیر نیست بنابراین کارخانجات مجبورند تا محصولات درجه سه و پایینتر خود را با قیمتی پایین به استانهای مرزی بفروشند. البته بسته به نوع جغرافیا و فرهنگ مردم منطقه و کشور ممکن هست هر کشور یک نوع خاص از طرح و رنگ را بپسندند و صادرکنندگان برای صادرات کاشی باید حتما به این موضوعات دقت کنند تا بعد از صادرات کاشی به کشور مقصد برای فروش کاشی خود با مشکل روبرو نشوند. بهترین راهکار برای صادرات کاشی و سرامیک به کشورهای مختلف این هست که قبل از تصمیم خرید کاشی از تولیدکننده در ایران حتما کشور مقصد را مورد بررسی قرار دهند و صادرکننده حتما در کشور مقصد با فروشندگان کاشی و سرامیک جلسات مختلف بگذارند و از نوع انتخاب طرح ها و پرفروش ترینی کاشی ها توسط منطقه اطلاعات کامل و جامع یابند تا در انتخاب محصول برای صادرات کاشی به کشور همسایه دچار اشتباه نشوند و یک تجارت خوب و پر سود داشته باشند. برای مشاهده انواع طرح های کاشی و سرامیک خاص و لاکچری در فروشگاه خانه لاکچری میتوانید از لینک زیر مشاهده نمایید.

مقاومت در برابر نیروهای وارده همچون وزن افراد و وسایلی که روی کاشی قرار داده شده یکی از پارامترهایی است که باید در بررسی خصوصیات مکانیکی کاشی مدنظر قرار گیرد. کاشی ها همواره از این نظر با تست مقاومت نسبت به شکست(M OR) مورد سنجش قرار می گیرند. هرچقدر میزان تخلخل کاشی بیشتر باشد، مقاومت نسبت به شکست کاشی نیز کاهش می یابد و در نتیجه در کاشی های پرسلان نظیر گرانیت، است ور و یا کاشی پرسلان لعابدار که جذب آب آن پایین تر از ۰,۵ درصد است نسبت به کاشی منو پروزا که جذب آب بالای ۱۰ درصد دارد، استحکام در مقابل ترک بالاتری دارد. M OR و یا استحکام شکست تنها به جذب آب وابسته نیست، بلکه ضخامت کاشی نیز در آن تاثیرگذار است که هرچقدر ضخامت کاشی بالاتر باشد مقاومت نسبت به شکست آن نیز بالاتر خواهد بود.

بررسی جایگاه ایران در صادرات کاشی

صادرات کاشی یکی از بیزینس ها و تجارت های هست که می تواند درآمد بسیاری برای تولیدکنندگان صنعت کاشی در ایران داشته باشد و در کنار این درآمد به رونق اقتصادی ایران قدرت مضاعف بخشد. در ایران تعداد زیادی کارخانه هستند که می توانند سرامیک های صادراتی را تهیه کنند، اما تمامی این کارخانه ها نمی توانند محصول با کیفیت را تحویل مشتری بدهند. بر حسب تجربه ای که کسب کردیم می توانیم به شما ثابت کنیم تعداد شرکت های عرضه کننده کاشی و سرامیک صادراتی خیلی هم زیاد نیست. اما اگر شما در فکر عرضه و صادرات سرامیک در کشور عراق و سایر همسایگان کشور ایران هستید باید بگوییم که مراحل زیادی را باید طی کنید که یکی از این مسائل مهم مربوط به ترخیص کالا در گمرک است. از این رو افرادی که در حوزه صادرات کاشی در حال فعالیت هستند، از نظر قیمتی بسیار بر روی محصول حساس هستند تا بتوانند از پس مخارج گمرک و ترخیص نیز بر آیند. البته بسته به مقدار خریداری شده توسط فرد می توان گفت که شرایط متغیر است و هر چه متراژ و یا تناژ بالاتر برود، کار بسیار آسان تر پیش خواهد رفت و سود نیز افزایش می یابد.

پخش کاشی سنتی نما با بهترین کیفیت

پخش کاشی سنتی نما با بهترین کیفیت کاشی از پر کاربرد تر ین مصالح ساختمانی به شمار می رود که در بخش های مختلفی از ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند. این کاشی ها مدل های متنوعی دارند که یکی از بهترین آنها کاشی سنتی می باشد. این مرکز پخش کاشی سنتی ایرانی را نه تنها در بازار های داخلی بلکه در بازار های خارجی هم توزیع می نماید. این مرکز کاشی ها را به صورت مستقیم و با قیمت های استثنایی وارد بازار ها می نماید تا بتواند نیاز مصرف کنندگان را به خوبی تامین کند.

مشاوره و فروش کاشی سنتی سراج مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید. کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم. نام و نام خانوادگی نام و نام خانوادگی موبایل موبایل ایمیل ایمیل (اختیاری) نام شهر نام شهر اعتبار سنج ی 13 + 2 = مرکز پخش کاشی سنتی ایرانی آنچه در این مقاله می خوانید… مدلهای جدید کاشی سنتی ایرانی عرضه کننده کاشی سنتی ایرانی کاشی از پر کاربرد تر ین مصالح ساختمانی به شمار می رود که در بخش های مختلفی از ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند. این کاشی ها مدل های متنوعی دارند که یکی از بهترین آنها کاشی سنتی می باشد. این مرکز پخش کاشی سنتی ایرانی را نه تنها در بازار های داخلی بلکه در بازار های خارجی هم توزیع می نماید. این مرکز کاشی ها را به صورت مستقیم و با قیمت های استثنایی وارد بازار ها می نماید تا بتواند نیاز مصرف کنندگان را به خوبی تامین کند.مرکز پخش کاشی سنتی ایرانی مدلهای جدید کاشی سنتی ایرانی مدلهای جدید کاشی سنتی ایرانی این تولید کننده هر روزه مدل های جدیدی از کاشی های سنتی ایرانی را تولید می نماید و وارد بازار ها می کند تا بتواند از این طریق تمام سلیقه ها را به خوبی پوشش بدهد. تنوع در تولید مدل های این کاشی ها به خاطر متفاوت بودن سلیقه ها می باشد. با وجود مدل های جدیدی که هر روزه تهیه می شود انتخاب خریداران هم گسترده تر می گردد. مدل های جدید هم با کیفیت تر و هم زیبا تر هستند و می توانند تمام سلیقه ها را به خوبی پوشش بدهند. کاشی های سنتی به صورت مربع، مستطیل و لوزی با اشکال مختلف و زیبای قدیمی تولید می شوند و برای آشپزخانه ها، سرویس های بهداشتی و حمام ها بهترین انتخاب می باشند زیرا جذب آب در آنها وجود ندارد. این کاشی ها به صورت کاملا سنتی تولید می شوند و طرح ها و مدل های بی نظیر و شیکی دارند.

تامین کنندگان انواع کاشی سنتی نما در ایران

افزایش حجم مصرف و پخش کاشی ایرانی در بازار های جهانی باعث شده تا عرضه و تولیدات آنها هم با رشد چشمگیری مواجه شود. عرضه کننده کاشی ایرانی را با طرح های سنتی و زیبا به صورت عمده وارد بازار ها می کند تا بتواند دسترسی مصرف کنندگان را در هر نقطه ای که هستند حتی نقاط دور افتاده آسان تر کند و به خوبی نیاز آنان را تامین نماید. عرضه کننده کاشی ها را مستقیم از تولیدی دریافت می کند و آنها را با روش نان قیمت وارد بازار می نماید و در اصل واسطه ای میان تولید کننده و مصرف کننده می باشد با این تفاوت که محصول بدون هیچ گونه تغییر جابه‌جایی جا می شود. عرضه کننده موظف است تا بهترین و با کیفیت ترینی نمونه ها را وارد بازار ها نماید، قیمت های دقیق و به روز را به مشتریان بدهد و در تحویل به موقع سفارشات مشتریان کمک شایانی کند. افزایش سطح عرضه کاشی ایرانی باعث شده تا تولیدی برای تامین نیاز بازار ها تولیدات خود را به حجم انبوه برساند.

عرضه کاشی سنتی نما در ایران با نرخ مناسب

عرضه کاشی سنتی نما در ایران با نرخ مناسب تولید انواع کاشی سنتی با جدیدترین روش همراه با خدمات چاپ بر روی کاشی و سرامیک با روشهای چاپ شابلون و چاپ دیجیتال . کاشی هفت‌رنگ نوع کاشی است که اکثر أ در مساجد ، عبادت گاه ها و مقبره ها و کف استخر و براق کف و همچنان منازل شخصی بکار میرود که از شهرت بسیار خوبی برخوردار است این نوع کاشی از کاشی های خشت یعنی چهار گوش نشأت گرفته و معمولاً از قطعاتی به ابعاد 15×15 و 20×20 و برای مناره و گنبد 15×7٫5 یا 20×10 سانتیمتر به رنگ سفید تهیه شده.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما