فروش سرامیک پرسلان استخر با بهترین کیفیت

سرامیک پرسلان استخر با بهترین کیفیت و قیمتی مقرون به صرفه برای تمامی مشتریان داخلی و خارجی ارائه می شود. ما در زمینه فروش سرامیک انواع مختلفی از این محصول را در تنوع رنگ بندی و طرح های متفاوت آماده نموده ایم و این موضوع سبب شده است که تمامی مشتریان بتوانند متناسب با سلیقه و نیاز خود این محصول را خریداری کنند، این مجموعه در زمینه فروش سرامیک پالرمو تخفیفات بسیار ویژه را برای مشتریان ثابت و دائمی در نظر گرفته و همچنین آمادگی همکاری با تمامی فروشندگان در سطح کشور را دارد.فروش سرامیک پرسلان استخر با بهترین کیفیت

پارامترهای تعیین قیمت انواع سرامیک

پارامترهای تعیین قیمت انواع سرامیک

سرامیک ها یکی از بهترین پوشش های ظاهری محسوب می‌شوند که در قسمت‌های مختلف مجتمع های مسکونی و همچنین اداری کاربرد بسیار ویژه ای دارند. با گذشت چندین سال هنوز سرامیک‌ها طرفداران بسیار بالایی دارند و هیچ گونه جایگزینی برای این محصولات یافت نشده است.

شما در بازار شاهد انواع مختلفی از این محصول خواهید بود که عوامل بسیار زیادی بر قیمت انواع سرامیک تاثیرگذار می‌باشد، در ادامه مطلب می خواهیم به مهمترین پارامترهای تعیبن قیمت انواع سرامیک بپردازیم؛

  • روش خرید سرامیک
  • ضخامت سرامیک
  • سرامیک پرسلان
  • سرامیک غیر پرسلان

روش خرید و اولین و مهمترین پارامتر تعیین قیمت انواع سرامیک می باشد، اگر شما مستقیماً با کارخانه ها و شرکت های تولید کننده سرامیک در ارتباط باشید، بنابراین واسطه ها از میان رفته و می توانید این محصولات را با قیمت تولیدی تهیه نمایید.

سرامیک های پرسلان نسبت به سرامیک غیر پرسلان قیمت بالاتری دارند، البته کیفیت و استحکام این محصولات بسیار بالاتر بوده و در برابر سرمای شدید و گرمای شدید نیز مقاومت بیشتری دارند، از این رو تهیه و خرید سرامیک پرسلان از سوی کارشناسان نیز توصیه شده است.

با انواع مختلف سرامیک در بازار آشنا شوید

با انواع مختلف سرامیک در بازار آشنا شوید

به طور کلی انواع سرامیک موجود در بازار به دو دسته تقسیم می‌شوند که شامل سرامیک پرسلان و همچنین سرامیک غیر پرسلان می باشند در فرآیند تولید سرامیک پرسلان از خاک رس تصفیه شده استفاده می نمایند و به دلیل تصفیه کردن خاک رس، کیفیت سرامیک تولید شده نیز بسیار بالاتر می باشد.

سرامیک در واقع نوع کاشی می باشد که در شرایط ویژه با استفاده از مواد درجه یک و بهتری تولید می‌شود، از این رو قیمت سرامیک نسبت به کاشی بالاتر می باشد و همچنین امروز شرکت‌های تولیدکننده سعی نموده اند، انواع جدیدی از رنگ بندی و لعاب های مختلف را برای قسمت روی سرامیک استفاده نمایند که باعث شده است شما در بازار شاهد انواع مختلفی از سرامیک باشید.

سرامیک براق؛ انواع سرامیک های براق زیبایی ظاهری منحصر به فردی دارند و شما می توانید در فضاهای مختلف از جمله پارکینگ و همچنین راه پله ها از آن استفاده کنید، زیبایی ظاهری این محصول سبب شده است که در بیشتر پاساژ ها و همچنین مجتمع های اداری و تجاری نیز از سرامیک براق استفاده نمایند.

سرامیک مات؛ از این محصول برای قسمت های مختلف منزل از جمله آشپزخانه و همچنین سرویس‌های بهداشتی استفاده می نمایند، البته سرامیک های مات نیز تنوع طرح و رنگ بندی بسیار مختلفی دارند، که نوع ساده آن طرفداران بیشتری را در بازار به سوی خود جذب نموده است.

سرامیک مستطیلی و مربعی؛ سرامیک ها از نظر ابعاد نیز به چندین دسته تقسیم می‌شوند که بیشتر آن را به شکل مستطیلی و همچنین مربع می‌باشد، البته نحوه نصب این محصول می تواند به گونه ای باشد که شما بتوانید اشکال لوزی و یا اشکال هندسی چند ضلعی را نیز شاهد باشید.

صادرات سرامیک پرسلان استخر به کشورهای همسایه

صادرات سرامیک پرسلان استخر به کشورهای همسایه ایران یکی از بزرگترین کشورها در منطقه خاورمیانه در زمینه تولید انواع سرامیک پرسلان استخری می باشد، کیفیت عالی محصولات ایرانی سبب شده است که سالیانه تناژ بالایی از سرامیک پرسلان استخر در رنگ بندی ها و همچنین اشکال مختلف به کشورهای همسایه صادر شود.

صادرات سرامیک پرسلان استخری کشورهای همسایه با در نظر گرفتن استانداردهای جهانی و همچنین از طریق راه های دریایی و راه های زمینی صورت می گیرد. صادرات نقش بسیار عالی بر افزایش کسب و کار مردم داخلی داشته و همچنین باعث افزایش اشتغال زایی میان جوانان کشور نیز شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما