فروش سرامیک کف پذیرایی درجه یک با قیمتی استثنایی

سرامیک یکی از مصالح ساختمانی بسیار پر کاربرد می باشد که برای کف دیوار و سقف اتاق آشپزخانه و حتی در برخی موارد برای پوشش دهی نمای بیرونی ساختمان نیز مورد استفاده واقع می شود. شرکت ما یکی از بهترین مراکز فروش سرامیک کف پذیرایی درجه یک با قیمتی استثنایی به شمار می رود که انواع سرامیک بین کابینتی، سرامیک مناسب بدنه پذیرایی و سرامیک های مات و براق را با نرخی به مراتب ارزان تر از نرخ بازار در اختیار مشتری قرار می دهد.

فروش سرامیک کف پذیرایی درجه یک با قیمتی استثنایی

همه چیز درباره یک سرامیک خوب و با کیفیت

همه چیز درباره یک سرامیک خوب و با کیفیت

‌هر محصولی اعم از مصالح ساختمانی و علی‌ الخصوص سرامیک اگر قرار باشد از درجه کیفی بالا بوده و یک نوع کالای با کیفیت و بسیار عالی و مرغوب تلقی شود، لازم است مشخصه ها و ویژگی هایی داشته باشد.

درباره سرامیک خوب و با کیفیت نیز این امر کاملا صدق می‌ کند. یک سرامیک زمانی از نوع خوب و با درجه کیفی بالا محسوب می‌ شود که ابعاد استاندارد، ضخامت مناسب و رنگ بندی متنوع داشته باشد تا با هر فضا و سلیقه‌ ای به راحتی هماهنگ گردد.

افزون بر آن که گفته شد، لازم است تا سرامیک امکان ضد خش و ضد ضربه باشد تا با راه رفتن های مکرر و یا کشیدن اجسام مختلف نظیر پایه های میز، مبلمان و صندلی روی آن این کیفیت خود را از دست ندهد، جلا و درخشندگی آن از بین نرود و نشکند.

در نتیجه، نشکن نبودن نیز یکی از ویژگی‌ های یک سرامیک خوب و با کیفیت محسوب می شود.

در مورد خوب یا با کیفیت بودن سرامیک نکته دیگری که لازم است به آن اشاره شود این است که طرح روی سرامیک بهتر است حتی الامکان از جنس خود سرامیک باشد.

یعنی بهتر است از سرامیک با طرح ها و نقش هایی که بعدها به سرامیک اضافه شده است استفاده نشود، چرا که ممکن است در اثر مرور زمان یا مواجهه با رطوبت و ضربه، برجستگی سرامیک که بخشی از نقش و نگار آن است از بین برود.

در نتیجه، این امر باعث می‌ شود تا شکل و ظاهر اولیه سرامیک از دست برود.

انواع سرامیک در رنگ های مختلف

انواع سرامیک در رنگ های مختلف

سرامیک های موجود در بازار علاوه بر آن که از حیث ابعاد، اندازه، قیمت، شرکت تولید کننده و ضخامت بسیار متنوع و متفاوت می باشند، در رنگ بندی نیز طیف گسترده ای از تنوع را به خود اختصاص می‌ دهند.

سرامیک هایی که برای کف، دیوار یا سقف ساختمان به کار برده می شوند، بسته به فضایی که از آن در موقعیتی استفاده می شود، رنگ ها طرح ها و نقش های مختلفی دارند.

به عنوان مثال، سرامیک کف سالن پذیرایی در اغلب موارد به رنگ سفید یا رنگ کرم و روشن می باشد، حال آن که سرامیک دیوار آشپزخانه یا کف حمام در رنگ های مختلف تیره و روشن با طرح ها و نقش های ساده یا برجسته می تواند متغیر باشد.

گاهی اوقات برخی از سرامیک ها در رنگ های تیره ای تولید می شوند که کاربرد خاصی در یک موقعیت یا فضای خاصی دارند. به عنوان مثال، سرامیک هایی که برای دیوار پشت تلویزیون در تی وی روم تهیه می شود معمولاً به رنگ آجری یا قهوه‌ ای روشن است.

در واقع، کمتر دیده می‌ شود که از مصالح ساختمانی با رنگ روشن برای پشت تی وی استفاده شود. همچنین، طرح برجسته معمولاً برای دیوار مورد استفاده قرار می گیرد و طرح ساده و فاقد برجستگی برای کف ساختمان، حمام و سرویس بهداشتی یا آشپزخانه مورد استفاده واقع می شود.

صادرات سرامیک کف پذیرایی درجه یک به کشورهای اروپایی

صادرات سرامیک کف پذیرایی درجه یک به کشورهای اروپایی از آنجا که محصولات سرامیک تولید ایران بسیار با کیفیت و مرغوب می باشد و تنوع زیادی از جوانب مختلف دارد، این محصولات در کشورهای اروپایی مورد استقبال ویژه قرار گرفته و به سفارش این کشورها ساخته شده و به آنجا صادر می‌ شود.

شرکت ما یکی از مراکز توزیع و فروش و همچنین صادرات انواع سرامیک کف پذیرایی درجه یک به قاره اروپا به شمار می‌ رود. محصولات ما با نرخی به مراتب ارزان تر از قیمت بازار در اختیار مشتریان داخلی و خارجی قرار می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما