بهترین مراکز تولید کاشی شش ضلعی استخر در کشور

استخر یکی از مکان های پرطرف دار در سنین مختلف است. کاشی شش ضلعی استخری همانطور که از نام آن مشخص است در محل های خیس و با رطوبت بسیار بالا مورد استفاده قرار می گیرد. مهمترین ویژگی کاشی استخری جذب آب حتی تا صفر درصد آن است که باعث می شود این محصولات هیچ گونه جذب آبی نداشته باشند و سطح آنها آبگریز باشد. همین ویژگی آبگریزی کاشی استخری باعث می شود تا این محصول مقاومت بسیار بالایی در برابر یخ زدگی داشته باشد. ویژگی دیگر این محصولات لعاب براق آنهاست.

از دیگر کاربردهای کاشی استخری و سرامیک ته انباری می توان به استفاده در سرویس های بهداشتی لوکس، حوض های تزئینی و تابلوهای زیبای صنایع دستی (معرق کاشی) اشاره کرد. از نظر شکل، این کاشی ها در سه شکل هندسی مربع، مستطیل و شش ضلعی تولید می شوند. تنوع رنگ در محصولات کاشی استخری بسیار بالاست و از کاشی های رنگی بیشتر استفاده می شود. از پر مصرف ترین رنگ ها می توان به سه رنگ آبی، سفید و سورمه ای اشاره کرد.کاشی شش ضلعی کوچک برای استخر مناسب است و توسط برند معتبر گلدیس تولید می شود که این برند در خصوص کاشی و سرامیک فعالیت دارد.

بهترین مراکز تولید کاشی شش ضلعی استخر در کشور

میزان سرمایه لازم برای راه اندازی خط تولید کاشی در ایران

میزان سرمایه لازم برای راه اندازی خط تولید کاشی در ایران

ایران به لحاظ دسترسی به منابع غنی خاک و انرژی یکی از مناسب‌ترین کشور‌ها برای تولید کاشی و سرامیک در دنیا به شمار می‌رود. روند رو به رشد این صنعت در ایران باعث شده تا به لحاظ کمی، تولیدی بالغ بر 500 میلیون متر مربع در سال را به پدید آورد و این در حالی است که بررسی ها نشان می دهد که می‌توان روی تولیدی بالغ بر 750 میلیون متر مربع انواع کاشی و سرامیک در کشور حساب باز کرد.بررسی‌های طرف تقاضا در این بازار نیز همانند بازار همه محصولات وابسته به مسکن در حالت کما به سر می‌برد. مصرف 300 تا 350 میلیون متر مربع در سال به هیچ وجه نمی‌تواند با تولیدات این بخش همخوانی داشته باشد بنابراین چاره‌ای جز فکر کردن به بازار‌های صادراتی در این صنعت وجود ندارد و همین وضعیت موجب شده ایران جایگاه چهارمی در دنیا را از آن خود کند. در واقع ایران به لحاظ تولید کاشی و سرامیک پس از چین، برزیل و هندوستان رتبه چهارم را به خود اختصاص داده است.

برای شروع کار و سرمایه‌گذاری در صنعت کاشی و سرامیک براق سفید باید حداقل یک سرمایه میلیاردی در اختیار داشته باشید که این رقم شامل هزینه‌های خرید زمین، راه‌اندازی خط تولید، تجهیز کارخانه و احداث فضاهای اداری و… می‌شود. این قیمت ها بستگی به زمان در حال تغییر است.تولید با مقیاسی کمتر از چهار میلیون متر مربع در این صنعت به صرفه نخواهد بود، بنابراین کسی که قصد سرمایه‌گذاری در این صنعت را دارد باید به سطح تولیدی بالاتر از این رقم فکر کند، پس باید برای راه‌اندازی دو تا سه خط تولید که هر کدام حدود دو میلیون متر مربــع ظرفیـت دارد اقدام کنید، زیرا راه‌اندازی یک خط تولید به هیچ‌وجه اقتصادی نیست.برای این کار به زمینی حدود یک هکتار نیاز دارید که هزینه خرید زمین بسته به شهری که برای شروع کار در نظر می‌گیرید متفاوت است که از این متراژ گفته شده، حدود چهار تا شش هزار متر فضای سقف دار است که شامل سوله‌ها، سـاخـتـمان اداری، دفتر مدیریت، سالن غذاخوری و استراحت کارکنان است.

موانع تجارت کاشی در بازار جهانی

موانع تجارت کاشی در بازار جهانی

ایران در بخش کاشی و سرامیک با توجه به وجود ماشین‌آلات روز و ظرفیت بالا این پتانسیل را دارد که چهارمین تولیدکننده جهان باشد.صنایع کاشی و سرامیک جزو آن دست صنایعی در داخل است که ظرفیت تولیدی و صادراتی بالایی دارد به طوری که انواع کاشی و سرامیک ایرانی تقریباً در بسیاری از کشورهای منطقه و حتی به برخی کشورهای اروپایی و آفریقایی صادر می‌شود و بر اساس آخرین آمارها ایران در رتبه چهارم صادرکنندگان این صنعت در دنیا قرار دارد و در عرصه بین‌المللی و بازارهای صادراتی با رقیبانی مثل ایتالیا و اسپانیا روبه‌رو است که از سرآمدان تولید و صادرات در این صنعت محسوب می‌شوند.یکی از مشکلات اصلی این صنعت با وجود ظرفیت‌های فنی و تکنولوژیک این است که صنعت کاشی و سرامیک ایران به خوبی در دنیا معرفی نشده و از طرفی هم نظارت دقیقی بر محصولات کاشی و سرامیک صادراتی وجود ندارد.عمده‌ترین موانع که تا به امروز در صنعت کاشی داشته‌ایم مساله عدم امکان نقل و انتقال پول یا گشایش ال‌سی بوده است. البته نقل و انتقال پول به تنهایی مطرح نیست. شما وقتی با یک مشتری صادراتی مذاکره می‌کنید از طرف مقابل شناختی ندارید و طرف مقابل هم بالطبع از شما شناختی ندارد. در گذشته وقتی ال‌سی باز می‌شد آن بانک چون ضمانت‌های بین هر دو طرف را ایجاد می‌کرد اطمینان حاصل می‌شد که بانک واسط است و کار انجام می‌گرفت ضمن اینکه خریدار تا زمان رسیدن کالا به مقصد ناگزیر از پرداخت وجه کالا نبود. اما امروز آن فضا وجود ندارد و این مشکل ساز است. انتظار ما این است که در آینده نزدیک این مشکل حل شود چون ما هنوز به طور عملی نتوانسته‌ایم هیچ ال‌سی باز کنیم ما سعی می‌کنیم که به زودی می‌توانیم از روش‌های مرسوم و متعارفی که در دنیا برای خرید و فروش و نقل و انتقال پول وجود دارد استفاده کنیم و محصولاتمان را به فروش برسانیم.

تاثیر نوع بسته بندی کاشی بر میزان صادرات آن

تاثیر نوع بسته بندی کاشی بر میزان صادرات آن بسته بندی محصولات تولیدی کارخانجات یکی از اصولی ترین و از استانداردهای نوع عرضه کالاها به بازار کار محسوب می شود. تولید کنندگان کاشی و سرامیک نیز موظفند محصولات خود را مطابق با استاندارد تعریف شده ای بسته بندی و ارائه کنند. این کار علاوه بر حفاظت از کاشی و سرامیک و حمل آسان آن نشان دهنده کیفیت بالا و دقت لازم در کارخانه تولید کننده می باشد.

بسته های کاشی و سرامیک باید اطلاعات کاملی از مشخصات آن ها نوشته شده باشد. این اطلاعات شامل مواردی چون نوع، ابعاد، تعداد در هر بسته، نام کشور سازنده و علامت تجاری آن، نوع مصرف، لعابدار و غیر لعابدار، درجه بندی کاشی و سرامیک و … می تواند باشد و همچنین بهتر است که به زبان کشور مورد صادر باشد که هرچه اطلاعات بر اساس استانداردهای تعریف شده، کامل تر باشند نشان دهنده نظارت دقیق واحد کنترل کیفی آن کارخانه را می باشد. نوع اطلاعات و بسته بندی کاشی و سرامیک در هر کارخانه ای می تواند متفاوت باشد.

مرجع فروش کاشی شش ضلعی استخر به قیمت ارزان

مرجع فروش کاشی شش ضلعی استخر به قیمت ارزان نمایندگی و شرکت های زیادی به عنوان توزیع کننده سرامیک استخری ارزان و درجه یک و در حد وسیع فعالیت دارند این مراکز انواع سرامیک استخری را در بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت بین بازار کلیه استان ها پخش و توزیع می کنند و به دلیل ارائه محصولات با کیفیت و توزیع مناسب در سطح بازار از اعتبار و شهرت زیادی بهره مند شده اند این توزیع کنندگان به صورت آنلاین و حضوری وظیفه پخش این محصولات را انجام می دهند. این کاشی تقاضای زیادی به علت کاهش هزینه این سرامیک دارد و افراد مستقیم از کارخانه خرید می کنند تا برترین سرامیک را با قیمتی مناسب خرید کنند و بهترین سرامیک استخری این ویژگی ها را باید دارا باشد رطوبت را دیر جذب کند، در برابر آب ماندگاری بالا داشته باشد، مقاوم در برابر خورشید و مواد اسیدی و ضد عفونی، دارای طرح های جذاب و متناسب با محیط اطراف باشد تا خود را بسیار نشان داده و به چشم بیاید و محیط را ارامش بخش و جذاب نشان دهد.به وب سایت ما مراجعه کنید و بهترین کاشی شش ضلعی استخر را بر اساس سلیقه خود و با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت روز و ارزان سفارش و دریافت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما