شرکت صادراتی کاشی چسبی کف در اصفهان

کارخانجات کاشی چسبی کف اصفهان را می توان به عنوان بزرگترین تولید کننده های کاشی و سرامیک در ایران دانست. همین موضوع باعث شده است که طرح های کاشی و سرامیک اصفهان دارای تنوع بسیاری باشند و مشتریان زیادی را به سمت خود جذب کنند.

کارخانجات کاشی فتوحی به تولید انواع کاشی و سرامیک برای مصارف گوناگون پرداخته اند و این موضوع درنظر گرفته شده است که کاشی و سرامیک علاوه بر زیبایی باید دارای مشخصات فنی خوب و مقاومت بسیار بالا باشند تا بتوانند سلیقه و نیاز همه افراد را تامین کنند.

شرکت صادراتی کاشی چسبی کف در اصفهان

نکات ضروری هنگام انتخاب کاشی باکیفیت

نکات ضروری هنگام انتخاب کاشی باکیفیت

1 – درجه کیفیتی کاشی و سرامیک اولین و مهمترین پارامتری که به بررسی آن می پردازیم درجه کیفیتی سرامیک می باشد سرامیک ها از نظر کیفیتی در 4 دسته قرار می گیرند که به صورت سرامیک درجه 1 تا سرامیک درجه 4 شناخته می شوند هرچه درجه کیفیتی پایین تر باشد کیفیت کاشی و سرامیک بالاتر است با توجه به این معیار می توان سرامیک مناسب هر مکان را انتخاب نمود.

2 – درجه ساییدگی دوام سرامیک سنتی به عنوان سرامیک کف را نشان می دهد که این شاخص فقط مخصوص سرامیک های براق می باشد و در سرامیک های مات وجود ندارد و هر چه میزان PEI بالاتر ، ساییدگی بیشتر خواهد بود برای منازل و فضاهای مسکونی PEI با درجه III و IV مناسب است اما در فضاهای تجاری درجه PEI آن ها V باشد مناسب است.

3– درجه جذب آب کاشی و سرامیک WA درجه جذب آب یا WA طبقه بندی مهم دیگری است که باید به آن توجه کرد WA مخفف Water obsorption به معنای میزان جذب آب در کاشی و سرامیک می باشد. 3 – کاشی و سرامیک هایی3 بعدی که بین 0.5 تا 7 درصد وزن خود آب جذب می کنند مانند کاشی های شیشه ای 4 – کاشی وسرامیک هایی که بین 0 تا 0.5 درصد وزن خود آب جذب می کنند که کاشی و سرامیک های غیر قابل نفوذ می باشند مانند کاشی و سرامیک چینی

4 – ضریب اصطکاک کاشی میزان لیزی کاشی و سرامیک سه بعدی یا ضریب اصطکاک که با COF نشان داده می شود COF مخفف عبارت Coefficient of friction می باشد که مقاومت کاشی و سرامیک لعاب دارمی توان در برابر لیز خوردن را بیان می کند هر چه این میزان بیشتر باشد لیز خوردن بیشتر است و هرچه این میزان کمتر باشد لیز خوردن کمتر است یعنی کف لیزتر است در نتیجه cof بالاتر از 50 مناسب فضاهای مسکونی و cof بالاتر از 6 مناسب مصارف تجاری است .

5 – مقاومت در برابر سرما و یخ زدگی این شاخص بیشتر برای کاشی و سرامیک هایی سفید که قرار است در فضای بیرونی کار شود کاربرد دارد که مقاومت سرامیک و یا کاشی را در برابر سرما نشان می دهد

پارامترهای تعیین قیمت انواع کاشی

1- عدم سفارش کاشی کافی سفارش کاشی به میزان کافی یکی از ضروری‌ترین امور به شمار می‌رود، چون اگر وسط کارتان با کمبود کاشی مواجه شوید، ممکن است موفق به پیدا کردن کاشی با همان مشخصات ظاهری و فنی نشوید.

۲- انتخاب اندازه غلط برای کاشی پرسلان کف پارکتی اندازه‌های مختلفی دارند و همین امر، انتخاب کاشی ایده‌آل را دشوار می‌کند. اگرچه کاشی‌های کوچک به شکل آسان‌تری در مساحت‌های کوچک جا می‌گیرند، اما افزایش تعداد خطوط گروت یا دوغاب می‌تواند باعث شود که یک اتاق کوچک، حتی کوچک‌تر از گذشته به نظر بیاید.

۳- عدم برنامه‌ریزی صحیح برای طرح‌بندی و چیدمان کاشی اگر قبل از آغاز پروژه برای طراحی یک چیدمان اولیه وقت بگذارید، جلوی بسیاری از اشتباهات احتمالی گرفته می‌شود. خصوصاً اگر کاشی شما طرح پیچیده‌ای دارد، این امر اهمیت به‌سزایی پیدا می‌کند.

۴- ترک خوردن کاشی‌ها ی استخری هنگام برش برای جلوگیری از چنین ضرری، از ابزار مناسب مثل اره الماس مربوط استفاده کنید. اعمال فشار آهسته و یکنواخت باعث ایجاد برشی دقیق می‌شود و ترک‌خوردگی را به حداقل می‌رساند.

۵- عدم استفاده از اسپیسر بین کاشی یکی از اصول ابتدایی هنگام کاشی‌کاری، حفظ فاصله و یکنواختی سطح کاشی‌ها است.

۶- عدم آماده‌سازی صحیح سطوح این مورد شاید رایج‌ترین اشتباه در کاشی‌کاری باشد، چون سطح نباید هیچ‌گونه کثیفی داشته باشند. قبل از شروع کاشی‌کاری، باید تمام موارد برجسته مثل میخ و پیچ‌های قدیمی را از روی دیوار بردارید. بعد از آن، اگر برآمدگی ناشی از گچ به چشم می‌خورد، آن را صاف کنید. سنباده زدن هم برای سطوح با ۴ تا ۵ میلی متر بیرون‌زدگی مناسب است.

۷- استفاده از قرنیز طلایی به عنوان راهنما در اندازه‌گیری شاید قرنیز ممکن است مسطح و یکنواخت به نظر برسد، اما امکان ندارد نقش راهنمای مناسبی را بازی کند. استفاده از باتوم، گزینه جایگزین است، چون علاوه بر تضمین صاف بودن کاشی‌ها، جلوی حرکت اضافی در هنگام چسب‌کاری را می‌گیرد.

۸- استفاده از شمشه‌گیری و کرم‌بندی در حین چسب‌کاری کاشی بین کابینتی این روش می‌تواند در زمان صرفه‌جویی کند، اما وقتی مرکز کاشی به سطح پشتی خودش فیکس نشده است، باعث ایجاد شکاف‌هایی در آن خواهد شد. متعاقباً، مشکلاتی از قبیل چسبندگی ضعیف و آسیب‌های رطوبتی پیش خواهند آمد.

بهترین شرکت های عرضه کننده کاشی در کشور

بهترین شرکت های عرضه کننده کاشی در کشور

مرحله اول: آماده کردن مواد اولیه مورد نیاز برای ساخت کاشی و سرامیک بدنه کاشی ها معمولا از خاک های مختلف که در شرایط مختلف و از معادن مختلف برداشت می شود. این کاشی و سرامیک ها خود بر اساس کاربرد و نقشی که دارند، از مواد اولیه متفاوتی ساخته می شوند که عبارتند از: مواد اولیه پلاستیک، پر کننده یا فیلر ها و کمک ذوب ها یا گداز آور ها. منظور از موارد اولیه پلاستیک همان(پی وی سی)خاصیت پلاستیسیته خاک رس است که به صورت زیر تعریف می شود: خاصیت پلاستیسیته خاصیتی است که به وسیله آن یک جسم می تواند در اثر فشار و ضربه حالت ارتجاعی داشته باشد و بدون شکستن، تغییر شکل دهد و بعد از رفع فشار یا ضربه دوباره به حالت اول خود باز گردد. یکی از ویژگی های خاک رس داشتن پلاستیسیته است.

مرحله دوم: آماده سازی پودر برای آماده ساختن پودر از دوغاب، باید از اسپری درایر یا همان خشک کن های افشان استفاده کرد. دوغابی که در آسیاب ها درست شده است در مخازن دوغاب ریخته می شود که این موضوع باعث یکدست شدن آن می شود، سپس پمپ هایی با فشار بالا دوغاب را به یک محفظه استوانه ای که اسپری درایر نام دارد می رسانند و آن دوغاب را در هوا اسپری می کنند.

مرحله سوم: شکل دهی یا پرس کردن پودر این روش به این صورت است که مخلوط مواد اولیه که به صورت پودری با دانه بندی مناسب در آمده در حفره های قالب و تحت فشار قرار می گیرد و به این صورت شکل قالب را به خود می گیرد. در این شرایط رطوبت موجود در پودر باید حدود 5 درصد باشد. امروزه در صنایع تولید کاشی، پرس‌ های بسیار مدرن و با توانمندی‌ های بالا وجود دارد که حتی می ‌توانند طرح را در مرحله پرس کردن اعمال نمایند.

مرحله چهارم: خشک کردن سرامیک و کاشی در زمان هایی قدیم خشک کردن در تونل ها طولانی انجام میشد و این کار تا چند روز طول می کشید، این در حالی ست که اگر شما از دستگاه های خشک کن مدرن استفاده کنید می توانید بعد از حدود 20 دقیقه سرامیک های خود را خشک کنید. همچنین خشک شدن به روش قدیمی باعث بروز مشکلاتی مانند ترک خوردگی و جای گذاشتن سرامیک ها و کاشی ها روی هم میشد که این موضوع حتی بعد از لعاب کاری جلوه کار را از بین می برد. البته این مشکلات با استفاده از دستگاه ها جدید حل شده است

آسان ترین مسیر صادرات کاشی به کشورهای خاورمیانه

گام نخست – مشخص کردن پتانسیل خود در زنجیره صادراتی: اولین گام در صادرات کاشی و سرامیک مشخص کردن نقشه راه شرکت است. در واقع ابتدا باید ظرفیت‌های خود را بدانیم تا با توجه به آن اقدام به صادرات محصول کنیم. اگر تصور می‌کنید که قادر به تامین بیش از اندازه مصرف کشور هستید، آنگاه می‌توانید رویای صادرات را در ذهن خود بپرورانید.

گام دوم – توجه به ظرفیت اقتصادی کشور مقصد. دومین گام در جهت صادرات کاشی دیوار و سرامیک، توجه به زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های اقتصادی کشور مقصد است. به عنوان مثال افغانستان به دلیل ضعف اقتصادی گزینه مناسبی برای صادرات انبوه نیست؛ اما، به علت نداشتن علم و منابع کافی در جهت تولید سرامیک، می‌تواند گزینه خوبی برای صادرات محدود کالا باشد.

گام سوم – استخدام بازاریاب بین المللی: گام سوم جهت صادرات کاشی و سرامیک استخدام یک بازاریاب خبره است. این بازاریابان به منظور آشنا کردن خریداران و تبلیغ محصولات به کشورهای مختلف سفر کرده و مقدمات تجارت و عقد قرارداد با شرکت‌های مختلف را مهیا می‌کنند.

گام چهارم – فراهم کردن مقدمات صادرات کالا: پس از این که کشور مقصد با صادرات شرکت موافقت نمود، باید مقدمات ارسال کالا را آغاز کرد. برای این کار ابتدا باید به یکی از شرکت‌های گمرکی مراجعه کرد و مجوزهای لازم را جهت ارسال کالا دریافت کرد. ابتدا باید کالای صادراتی خود را تعیین نید. البته، زمانی مجوز صادرات را دریافت می‌کنید که نیازهای کشور تامین باشد و صادرات کالای مربوطه منجر به گرانی آن محصول در بازار داخلی نشود. در واقع اینجا بحث عرضه و تقاضا مطرح است.

اگر صادرات کاشی و سرامیک(آجر نما سفید)به گونه‌ای شود که میزان عرضه آن در کشور محدود و در نتیجه موجب افزایش قیمت آن شود، دولت از ارسال آن به کشورهای خارجی جلوگیری خواهد کرد.

توزیع انواع کاشی چسبی کف به صورت عمده

توزیع انواع کاشی چسبی کف به صورت عمده تهیه لعاب نیاز به تبحر و تخصص خاصی دارد . برای تهیه آن از کوره رنگ پزی استفاده و موادی چون سرب و قلع را در حدود ۶۰ درجه حرارت داده تا خوب گداخته شود . سپس کوره را خاموش تا سرب و قلع حرارت دیده شکفته و به صورت پرده خاکستری مانندی درآید پس از آن به کناره کوره منتقل و در مرحله بعد سنگ سیلیس که غیرقابل تراش و بسیار سخت است حرات داده می شود تا رنگ آن به سرخی برسد سپس در آب گذاشته تا حالت سختی خود را از دست بدهد و ترد و شکننده و چکش خوار گردد .

سیلیس خرد شده(سرمه ای) را با پرده خاکستر مانند. سرب و قلع مخلوط و کوره را دوباره روشن و به مدت یک ساعت در حدود ۴۰۰ درجه حرارت می دهند . کوره را دوباره خاموش و پس از سردشدن موادتهیه شده از کوره خارج وبا گردشیشه مخلوط می کنند و چنانچه که به رنگ فیروزه ای مورد نظر برسد، برای هر کیلو از مواد مصرف شده فوق مقدار ۳۰ گرم توفال مس و برای رنگ زرد حدوداً ۵۰ گرم جوهر زرد و برای رنگ قرمز و لاجوردی ۱۰ گرم جوهر سیاه یا کبالت اضافه نموده ؛ مواد تهیه شده به اضافه مقداری آب جهت آسیاب آماده می شود و بعد از سائیدن ، آن را از صافی می گذرانند تا به لعاب دلخواه برسند.

نرخ عمده انواع کاشی چسبی کف در کشور

ایران، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین کشورهای تولید کننده کاشی و سرامیک(10 در 20 )منطقه شناخته می‌شود. ذخایر بی نظیر در معادن متعدد کشور، قیمت بسیار پایین انرژی نسبت به سایر کشورها و حمایت از صنعت گران داخلی، سبب افزایش چشم گیر ظرفیت‌های تولیدی ایران در زمینه‌ی کاشی و سرامیک گردیده و زمینه‌ی صادرات این محصول به کشورهای مختلف جهان را فراهم آورده است. حجم صادرات این محصول در حال حاضر با وجود تحریم‌ها، به رقمی حدود 400 میلیون دلار در سال می رسد.

در سال 95، صادرات حدود 400 میلیون دلاری کاشی و سرامیک به 69 کشور معتبر جهان، ایران را به بزرگترین قطب تولید کاشی و سرامیک منطقه تبدیل کرد. شرکت‌های فعال در زمینه‌ی تولید و توزیع کاشی و سرامیک ایران بسیار متعدد بوده و اغلب آن‌ها دارای سوابق درخشانی در این زمینه هستند. علاوه بر آن، استفاده از بهترین و به روز‌ترین ابزار آلات کارخانه‌ای، سبب رشد کیفی محصولات ایرانی گردیده است.

عرضه کاشی چسبی کف با قیمت مناسب

عرضه کاشی چسبی کف با قیمت مناسب این شرکت با استفاده از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های روز جهان، اقدام به تولید(بهترین بسته بندی) انواع کاشی علیپور و سرامیک آشپزخانه کرده و تولیدات آن به سه دسته‌ی کاشی‌های دوبار پخت، کاشی‌های پرسلانی بدون لعاب (کاشی‌های گرانیتی) و کاشی‌های پرسلان لعاب دار تقسیم می‌شود. به عنوان نخستین تولید کننده کاشی گرانیتی در خاورمیانه شناخته شده و در حال حاضر، انواع کاشی گرانیتی و پرسلان لعابدار را در ابعاد و طرح‌های بسیار متنوع تولید می کند.

خاصیت ضد اسیدی بالا و جذب رطوبت پایین از ویژگی‌های کیفی مطرح این برند تجاری محسوب می‌شوند. عنوان یکی از معتبرترین تولید کنندگان کاشی و سرامیک مرغوب و با کیفیت ایرانی، با جدید‌ترین تکنولوژی‌های اروپایی و با رعایت استانداردهای CE مشغول به فعالیت است. محصولات این شرکت به کشورهای متعددی از جمله ترکیه، آذربایجان، گرجستان، افغانستان، پاکستان، عمان و عراق صادر می‌شوند. یکی از فعال‌ترین شرکت‌های این زمینه است. ظرفیت تولید 10 میلیون متر مربع کاشی و سرامیک مرغوب و با کیفیت، و همکاری با شرکت‌های معتبر اسپانیایی در زمینه‌ی کاشی‌های تخصصی ضد سایش مخصوص کف، باعث شهرت این شرکت در عرصه‌های بین المللی نیز شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما