قیمت خرید سرامیک طرح چوب در بهترین فروشگاه

امروزه در کشور ما استفاده از انواع مختلف سرامیک های طرح جدید و به روز از جمله سرامیک طرح چوب بسیار محبوبیت پیدا کرده است. اگر شما نیز به عنوان مشتری این محصول به دنبال استعلام قیمت سرامیک طرح چوب و کاشی سمنان می گردید می توانید از طریق وبسایت فروشگاهی ما اقدام نموده و قیمت این محصول را دقیقا مطابق با قیمت تولیدی و قیمت کارخانه آن جویا شوید. ما محصولات خود را با قیمت کاملا مناسب و به صورت کاملا مستقیم در معرض فروش برای مشتری قرار داده ایم.

قیمت خرید سرامیک طرح چوب در بهترین فروشگاه

میزان تولید سالانه سرامیک در ایران

میزان تولید سالانه سرامیک در ایران

در کشور ما و بخصوص در ساختمان سازی مدرن استفاده از سرامیک در فضاهای مختلف ساختمان از جمله فضای سرپوشیده ساختمان و فضای باز ساختمان رونق بسیار زیادی دارد و به همین جهت نیز میزان تولید سالانه سرامیک در ایران تقریبا بالا می باشد. البته لازم به ذکر است که سرامیک های تولید شده نه تنها نیاز داخلی کشور را تامین می کنند بلکه مازاد این محصول نیز به کشورهای دیگر از جمله کشور افغانستان عراق و همچنین کشورهای همسایه صادر می شود.

لازم به ذکر است که نه تنها میزان تولید سالانه سرامیک در ایران بالا می باشد، بلکه این محصول دارای تنوع بسیار زیادی از لحاظ ظاهر و از لحاظ کیفیت نیز می‌ باشد. به عنوان مثال انواع مختلف کاشی های لعاب دار و بدون لعاب در طرح ها و مدل های گوناگون از جمله مدل های سنتی، مدرن، کلاسیک و… تولید و به بازار فروش عرضه می‌ شوند.

هر کدام از این مدل‌ها دارای جذابیت‌ های خاص و زیبایی‌ های ظاهری خاص خود بوده و همچنین از ویژگی های کیفی منحصر به فرد خود نیز برخوردار می باشند. از همین رو نیز شما به عنوان مشتری باید قبل از خرید به صورت کامل در مورد انواع مدل های سرامیک و طرح های آن تحقیقات کافی را به عمل آورید. ما در ادامه این مطلب به تصمیم گرفته ایم که بیشتر در مورد ویژگی های سرامیک درجه یک صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید.

سرامیک با کیفیت باید دارای چه ویژگی هایی باشد

سرامیک با کیفیت باید دارای چه ویژگی هایی باشد

یک سرامیک عالی و با کیفیت از جهات مختلف سنجیده می‌ شود. به عنوان اولین ویژگی که می‌توان برای یک سرامیک باکیفیت برشمرد می بایست به مقاومت بسیار بالای آن اشاره کرد. سرامیک باید در برابر ضربه و فشار مقاومت بسیار خوبی داشته باشد تا حین حمل و نقل، حین نصب و همچنین در مدت زمان پس از نصب دچار آسیب و شکستگی نشود و عمر و دوام مناسب داشته باشد.

از دیگر ویژگی‌ های سرامیک با کیفیت می‌ بایست به ضریب اصطکاک و ضریب جذب آب آن اشاره نمود. در واقع هنگامی که شما یک سرامیک مخصوص فضای باز، فضای سرپوشیده و یا مخصوص سرویس بهداشتی خریداری می‌ کنید باید در درجه اول به ضریب اصطکاک و ضریب جذب آن توجه داشته باشید ضریب اصطکاک مربوط به میزان سر بودن و لغزنده بودن سطح کاشی اشاره می‌کند و ضریب جذب آب نیز درصد جذب آب کاشی را مشخص می‌ کند.

به عنوان مثال کاشی های مخصوص سرویس بهداشتی باید ضریب جذب بالایی داشته باشند تا در برابر جذب آب مقاومت نشان دهند و در کوتاه مدت دچار آسیب نشوند. ویژگی دیگر سرامیک با کیفیت مربوط به کیفیت و درجه بندی لعاب محصول می باشد. به عنوان مثال در صورتی که لعاب سرامیک کیفیت بالا و کافی داشته باشد قطعا محصول تولید شده نیز دارای دوام و عمر کافی و همچنین کیفیت مناسب خواهد بود.

عرضه مستقیم سرامیک طرح چوب به صورت عمده

عرضه مستقیم سرامیک طرح چوب به صورت عمده مرکز فروشگاهی ما اقدام به عرضه مستقیم انواع مختلف سرامیک به خصوص سرامیک طرح چوب و فایبر و کاشی 5 * 5 به صورت عمده نموده است. محصولات ما در بهترین نوع بسته بندی و عالی ترین کیفیت ممکن تولید شده و آماده ارسال برای مشتری می باشند. لذا شما می توانید پس از مراجعه به کاتالوگ محصولات ما و مشاهده آن ها نسبت به انتخاب کاشی متناسب با سلیقه و دکوراسیون خود اقدام نموده و پس از آن خرید خود را ثبت نمایید. محصول مورد نظر شما در کمترین زمان ممکن و با سلامت کامل به شما تحویل داده خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما